Vannak olyan emberek, akik megálmodnak valamit és addig hajtank-küzdenek, amíg meg nem valósítják az elképzeléseiket. Most ne egy sima osztókörmódosítósfelnimatekolósleültetemmelléapics@ba jellegű dologra gondoljunk, hanem valami olyanra, amivel teljesen egyedi dolgot alkotunk. Ami nem jön szembe. Kyle kitalálta és végül megvalósította. Vett egy Gli bódét és egy Jubileumi GTI-t majd addig fúrt-faragott, hogy elkészítette a képen látható kétajtós változatot. Leírni könnyebb, mint megvalósítani. maradjunk annyiban, hogy minden mozzanatot dokumentált. (MINDENT!) Ebbe beletartoznak a különböző lépések és a felhasznált alkatrészek listája. Na és itt jön az, amit itthon lehetetlen elintézni! Miután minden teszten/vizsgán sikeresen átment az autó, saját(!!!) VIN kódot kapott! Tehát olyan szinten szabályos minden, hogy soha, senki sem tud belekötni. Nehéz elfogadni, hogy vannak olyan helyek a világon, ahol bármit megvalósíthatunk, amit csak elképzelünk. Mondjuk itt is hónapokig tartott az engedélyezési procedúra, de mindenképp megérte! De nem ez az egyetlen különlegessége a kocsinak. Kyle ugyanis jobb kormányossá is átalakította a vasat. Hogy miért? Mert így akarta! Pont!  Ezek után már kevésbé kapjuk fel a fejünket az airride hallatán, de mindenképp meg kell említeni, hiszen a szettnek köszönhetően ereszkedik a bódé a BBS RS felnikre. Amúgy a kasznit teljesen letisztították, így lekerültek a jelek, a díszlécek, a szélességjelzők és minden egyéb "zavaró" elem. Mivel 24 szelepes VR6 motor figyelt a géptető alatt, így kötelező volt egy rendes kipufogó a kocsi alá. Ezt a Borla szállította. A beltérben 337 Recaro GTI székeket találunk, hátul pedig fából készült el a felső burkolat, ami alatt a levegős rendszer elemeit bújtatták el. Remek ötlet, hibátlan kivitelezéssel és kész is a szemmágnes! Ráadásul a rendőrök sem tudnak belekötni. Kell ennél jobb? 





 

 

Forrás: Lowered Lifestyle