Általában az ember vesz egy alapot és folyamatosan szépítgeti. Norbertnél viszont picit másképp volt. Az autó korábban Kerekes Danié volt, aki olyan állapotban tartotta, hogy Norbi a mai napig hálás neki érte. 

Az állítható futómű már benne volt, úgyhogy idén csak lejjebb kellett tekerni picit, mert a tavalyihoz képest kisebb felnik vannak alatta. Tavaly Rota felnik forogtak a kerékjáratokban 17-es méretben, amit idén már 7x16-os Japan Racing JR3 gurigák váltottak 195/45-ös Toyo gumikkal.

A lökhárítóra Gyári VTI toldat került az autót pedig sárgára fóliázták. A hátsó részen Type-R szárnyat találunk.A beltérben piros padlókárpit és 6-genből származó Type-R hátsó ülés található. A motor jelenleg gyári 1,4, de Norbi itt is szeretne pár változtatást (szívósor, kipufogórendszer). 

Amikor megvette az autót, elég sok támadás érte, amiért egy olyat vásárolt, amivel már foglalkoztak, de szerencsére ez nem szegte kedvét és mégis belevágott a projektbe. Az idei év inkább arról szól, hogy a jelenlegi állapotot megtartsa és gyűjtögessen némi pénzt, hogy aztán jövőre új felnikkel és színnel debütálhasson az autó, remélhetőleg ismét az AMTS-n! 

Sok sikert hozzá Norbi! 

Fotók:

  • Mosoni Péter
  • Matricastore.hu
  • Tuningkingz