Immáron ötödik éve kerül megrendezésre hazánk legnagyobb volumenű autó tuning rendezvénye, a Carstyling.hu Tuning Show. Mint az bizonyára már senki számára sem újdonság, idén a belépőjegyhez egyben egy rövid kvízjáték is kapcsolódik, melyet helyesen kitöltve bárki részt vehet a vasárnap tartandó sorsoláson, melynek fődíjaként mi sem lehetne stílszerűbb, mint egy teljesen átépített V-ös Golf!
Egészen pontosan egy 1.6 FSI, hatsebességes, digitklímás változatról van szó. A dolog további érdekessége, hogy az autó a rendezvény három napja alatt, a látogatók szeme láttára alakul majd át kompletten, széria állapotából szinte a legapróbb részletekig, amit csak egy járművön tuningolni lehet!
A Golf az alábbi átalakításokat kapja:
Módosítás
Támogató
Futómű:
Koni típushoz gyártott állítható szett, a jelenlegi top kategóriás modell a Kárászy felajánlásában
Felni és gumi:
Oxigin 19” a legújabb modellek közül, Hankook 225/35/19 abroncsokkal az Oxigin Magyarország felajánlásában. Az abroncsok szerelését az RMC Motor mobil állomása végzi
Kipufogó:
Az autó professzionális kipufogórendszerét a PROEX készíti.
Fékek:
D2 fékrendszer a Racing World - Led Technik felajánlásában.
Fényezés:
Komplett új színkombináció a House of Kolor palettájából. A fényezést a CarColor csapata végzi.
Airbrush:
Az autót díszítő airbrush képeket a G-Art csapata készíti.
Spoilerezés:
Komplett légterelő szett a Carelli és az Autoplastic-A felajánlásában.
Multimédia, belső optika:
Fejegység, komplett beépítés és installáció Ground Zero és Zenec termékekből a Horn Distribution felajánlásában. A termékek beépítését a Gulácsi Galery végzi.
Az autó üléseinek és kárpitjainak bőrözése a Király Bőr támogatásával valósul meg.
A műanyag belső elemek újjávarázsolásáról a Plasti-DIP csapata gondoskodik.
Fóliázás:
Az ablakok fóliázása a Rappart Kft., a Madico forgalmazója jóvoltából valósul meg.
Fénytechnika:
A Golf első és hátsó tuninglámpáit a BG Tuning Co. ajánlotta fel.
Motorolaj:
A frissen cserélt minőségi motorolajról a szegedi MOTUL képviselet gondoskodott.
Szerszámok és eszközök:
Az autó építése a Jonnesway professzionális szerszámaival és felszerelésével történik.
X
Jelenleg ezt olvasod: Nyerj egy átépített Golf V-öst a belépőjegyeddel!
CSak azért mert a Tatabánya és környéki szervizekben nem volt gyakori vendég olyan problémával ez a motor, mint amit írtál ... Ez nem köpködés! Arról nem tehetek, hogy nincs igazad.
Így van. Ha egy 500k HUF-os Golf II lenne, az is jó lenne. Azért egy autóról beszélünk. De ha egy biciklit lehetne nyerni, az is ugyanolyan jó lenne. Nyerni lehet, örülni kell neki. El kell adni egy szar megbízhatatlan német új autót, és venni egy megbízható japánt.
szeritnem is nem olvasok vissza mert nincs értelme! SZERINTEM ZSÍR hogy lehet nyerni egy kocsit legyen az akármi...!!! jó választás szerintem a 5ös!!!! de ha honda lenne vagy akármi az is jó lenne
A tuningolásról lehet,hogy többet tudsz mint én,de nem válaszoltál a kérdésemre,hanem egyből jöttél,hogy én milyen 1.4 220km/h-s vagyok.Így tényleg nincs fogalmam,hogy mit tuningolsz egy 1.6 FSI-n.
Én ilyet nem mondtam,hogy a VW sz*r. Csináltunk nem egy ilyen motort,aminek ezek voltak a bajai.És én kérdeztem,hogy mit lehet tuningolni ezen.De egyből le lettem szólva,ahelyett hogy válaszoltak volna.
Ebből nem él egyik sem.... Nem ugrott neked senki. Te jöttél kritizálni egy nyereményautót. Menetközben meg csak kiderül, hogy a dolgokról fogalmad sincs. Nem hinném, hogy neked ugrottam volna. Csak közlöm, hogy fogalmad sincs semmiről, és ezt igazolod is.
Az alap vitát nem értem, ha nem tetszik a nyeremény nem dobod be a sorsjegyet azt ennyi.. ezen nincs mit érvelni, davidsz meg elég sokat tett azért hogy Tatabánya be irja magát a tuning könyvekbe..engem special nagyon sok szép élmény fűz ehhez a városhoz, no meg sok ismerős akikkel jó találkozni ..
Versenyeket építettek? Tudom,hogy vannak városunkban,olyan emberek akik ebből élnek,én csak veled vitázok,nem velük.Egyébként biztos vagyok benne,hogy ők nem ugrottak volna így a torkomnak mint,te.
Nem is értem teljesen. Te jöttél azzal, hogy milyen szar az 1.6FSI, azt nem lehet tuningolni, meg különben is szar VW, mert elolvadnak benne a dugók, stb-stb.
Nekem velük nincs is bajom,sőt tisztelem és becsülöm,aki dolgozik,főleg alkot.Csak azzal van gondom,amelyik egyből nekiugrik az embernek,ahelyett hogy rendesen érvelne!
Csak tudod itt a cs-n van jó pár user, aki komoly dijakat szerzett szerte európában, az ő munkájukat tiszteled meg azzal hogy nem vonod őket egy kalap alá a pláza yaszkarikkal..
Aki tudja, hogy hol van az élet , az nem ír ilyeneket. Tudja, hogy hová kell menni, melyik műhelyben dolgoznak ... DE ezt valakiknek nem is kell mesélni... aki ismeri a dörgést, az úgy is tudja
Engem is ezzel baxogatnak, hogy nem megyek ki Pécsett a plázához. Mert ott a tuningélet. Igaz, hogy több LE jön össze, amikor magunk között vagyunk 5-6 autóból, mint ott kint 20-ból, de én nem értek a lovakhoz.
Ez nem köpködés! Arról nem tehetek, hogy nincs igazad.