A Bugatti és az SSC úgy focizik a világ leggyorsabb sorozatgyártású autója címért, mint a gyerekek a grundon. Per pillanat a Bugattinál van a labda, de kezdhetnek erőteljesen félni, ugyanis a vetélytárs a külső bemutatása után már a belsőről készült fotókkal tartja izgalomban a közönséget.

A trónkövetelő a meglehetősen fantáziátlan Ultimate Aero II helyett a Tuatara nevet kapta, ami egyébként egy új-zélandi gyíkfajtát jelöl. Már tudható róla, hogy formatervéért a Ferrari 599-est is jegyző Jason Castriota felel, emellett 6,8 literes, ikerturbós V8-asából 1,350 lóerő tör elő, amivel a 442 km/órás végsebesség elérését célozták meg.

A most felfedett belső érdekessége, hogy sok olyan elem figyelhető meg rajta, ami a külső karosszérián is jelentkezik. Például középen a 2 kis infópanelt tartó fül a Tuatara szárnyaira emlékeztet, a középső szellőzőnyílások pedig a kipufogók formáját kapták. A középkonzol tetején található lyukak mintázata az autó külső panelein is felbukkan, az ajtóbehúzó fogantyú pedig egy az egyben visszaköszön az oldalsó beömlőnyílás előtt.

Az anyósülésen kapaszkodó utas sem marad információk nélkül ebben a kocsiban, ugyanis 2 kijelző segíti a tájékozódásban. Ezekről olyan adatokat olvashat le, mint az autó aktuális sebessége, a fordulatszám vagy hogy hány g és melyik irányban rendezi át a belső szerveit az adott pillanatban.

A vezetőnek is jut 2 ezekből a kisebb kijelzőkből, a jobb oldali azt mutatja, hogy hanyadik sebesség kopik éppen, a bal oldalin pedig adatok sokasága állítható be a computer segítségével, mint például a köridő. A váltó 7 sebességes, manuális, de kérhető lesz kormányról vezérelhető automata egységgel is.

Összességében a kicsit vásárinak tűnő piros gomb- és lámpatengertől eltekintve látszik, hogy teljes gonddal tervezték meg a belső minden egyes négyzetcentiméterét, ami abszolút méltó a futurisztikus külsőhöz, de a koronát a hőn áhított cím visszaszerzése teheti fel a Tuatara fejére.