A tuningcégek képtelenek leszállni az R8-ról, így sorban születnek az újabb és újabb verziók. A német B&B Automobiletechnik amúgy is előszeretettel játszadozik a VW csoport modelljeivel, ezért nem meglepő, hogy az Audi sportkupéja is terítékre került.

Természetesen a V10-es motorral szerelt modellt választották áldozatul, amit új kipufogórendszerrel, karbon légszűrővel és átprogramozott ECU-val láttak el. Ehhez még odabiggyesztették a hangzatos Stage 3 nevet és máris vidáman gombolhatják le rólunk a 14,950 Eurós árat érte.

Az átalakítás eredménye 525 helyett 610 lóerő, mely mellé 600 Nm nyomaték is párosul. Ez 3.6 másodperces 100-ra, 10.8 másodperces 200-ra gyorsulásra és gyanúsan tiltásszagú 300 km/órás végsebességre elegendő.

Az úttartást 2.5 cm-s ültetőrugók segítik 998 Euróért, de aki nem sajnálja a pénzt, 3 fokozatú, állítható futóművet is kérhet 3,950 Euróért, vagy versenyfutóművet 4,950-ért.

A megállásért karbon fékrendszer felel, újabb 12,950 Euróért, a 10 küllős valóban könnyű 19 vagy 20 colos könnyűfém felnikért pedig 7,950 Eurót kérnek el.