Lassan két hete zárta be kapuit bolygónk legnagyobb tuning és háttéripari kiállítása, a las vegasi SEMA Show, a KIA pedig a napokban tette közzé a kint készült kisfilmjét azokról a márkabeli koncepciókról, melyeket az Igazság Ligája (Justice League) karakterei után mintáztak meg.

A DC Comics által kitalált képregényhős csapatból öt karakter kapott "saját autót", mindegyiket az általuk viselt ruházat, színek, motívumok, valamint persze képek díszítésével dobták fel.

A szuper autóparkból Flash Korte Koup-ja, Aquaman ötajtós Rio-ja, Cyborg Forte ötajtósa, a Zöld Lámpás (Green Lantern) Soul-ja, valamint Batman Optimája került leleplezésre a show-n.

Ahogy a fenti videón is látszik, az autók kidolgozása minden részletbe menően rendkívüli, pontosan ahogyan a KIA, valamint a DC Entertainment célja is az ötlettel. A kampány célja nem más, mint a figyelem felhívása az afrikai éhségkrízis: a "We Can Be Heroes" - azaz Mi is lehetünk hősök szlogen üzenete, hogy a helyzet megsegítéséhez, még ha kicsivel is, de mindenki hozzátehet.

Nem csak a nemes cél, hanem a képregényes ötlet miatt is le a kalappal a KIA előtt, szerintem nem csak a magunk nevében mondom, hogy szívesebben néznénk a nagy vízen innen is hasonlóan kreatív fogásokat, mint mondjuk a jelenleg futó, már nagyon cserére érett Cee'd reklámszériát...


Jól megmutatták a kopasznak.