Autóttuning: optikai tuning, teljes utastéri tuning, felnik, autóhifi-multimédia, sportlégszűrő
Nincs rossz dolga Lajosnak, a tuning Nissan 350 Z tulajdonosának, hiszen hobbi célra vette magának a kocsit. De túl sokat foglalkozott már autótuninggal, így a fejébe vette, hogy izgalmasabbá teszi a zét. Japán tuning oldalakat fűrkészett a neten, ötleteket gyűjtött az átalakításhoz. Ahogy kezdett összeállni a fejében a terv, megkereste a Fanat-X-es fiúkat, hogy segítsenek megvalósítani az elképzeléseit. Összedugták a fejüket, elindult a tervezés, egyeztetés a tulajdonossal. Az egyetlen kikötés az autó színe volt, ugyanis ahhoz Lajos barátnője ragaszkodott.
Fotók: Rogosz Péter
Az első beavatkozást a lambo ajtók felszerelése jelentette, ami az O.CT tuning közreműködésével sikerült összehozni. Ők szállították és szerelték be a típusra szabott profi zsanérokat. Első nekifutásra a szín Lamborghini sárga lett gyöngyház kékkel párosítva, de a tulaj azt leszavazta. A most látható sárga lett végül a nyerő természetesen ismét a gyöngyház kékkel párban.
A légnyílásokat sárga rács fedi
Megérkeztek a 18 colos Brock alufelnik, amelyek felszereléséhez a kiszélesített karosszéria miatt nyomtávszélesítőket kellett feltenni. Az optikai tuning, azaz a teljes egyedi külső megjelenés a váci Plastik tuner keze munkáját dicséri. A tuning során ő készítette az egyedi első és hátsó lökhárítókat, spoilereket, karbonkiegészítőket, sőt a sárvédő-szélesítéseket is azért láthatóan hatott rá a F&F világa. Elől hat, hátul nyolc centivel lett szélesebb a kocsi.
Az utastéri tuning hangulat és színvilág abszolút a külső optikához lett kialakítva. Sárga-fekete bőrbe húzták a kárpitozni valót, bevonták bőrrel a műszerfalat is, az ülések nem csak az egyedi színösszeállítással lettek többek, spéci a kárpitozáshoz hasznát varrásminta is. Az ajtókárpitokra karbonbetéteket illesztettek, a kormányt nem cserélték le, de újrabőrözték, szintén kétszínű bőrrel itt volt egy kis dilemma, mert a sárga szakasz kerülta koszolódósabb részre, viszont fordítva a világos tónus a vezetést zavarta volna.
Hátra is jutott monitor a show kedvéért
A tuning Nissan 350Z teljes összeépítése nem volt egyszerű feladat, hosszú ideig tartott a finom részletek kidolgozása miatt. A hifi-ben a főszerepet a két 30 cm-es JBL GTO mélynyomó és egy komponens szett játsszák. A fejegység a gyári maradt, csak ki lett egészítve egy DVD-vel ás két TFT monitorral.
Lajos turbót vár Amerikából
A motor szinte érintetlen maradt a tuning során, egyedül az AEM direktszűrő, ami nem gyári a szerkezetben. Az autó még nem nyerte el végleges formáját, érkeznek a 20 colos kerekek, és Amerikából a motorhoz a turbófeltöltő. Köszönet Plasticnak, O.CT. tuningnak, Csabinak, és minden srácnak és hölgynek, akik dolgoztak az autón.
Lajos szeret az autóval baromkodni, mindig próbálgatja az autó és a saját határait. Néha át is lépi, mint történt ez a Hungaroringen augusztusban, mikor a pályára lehetett menni és Lajos besokkalt egy kanyarban és kicsit lebontotta az autót. Legalább volt minkája Plastiknak és a fényezőknek
A hátsó szárny kialakítása is Plastik precíz munkáját dicséri
X
Jelenleg ezt olvasod: Keleti parti (pesti) Nissan 350Z tuning