BMW E60 530d tuning

További fotók a képgaliban

A háztáji tuning kivételesen nem pejoratívan értendő, hanem szó szerint. Zsömle ugyanis abszolút tuning-gyáros, a műhelyéhez gurulva halomba állnak a saját és a barátok felsrófolt autói, mellettük pedig a reménybeli vasak, amelyek várakozó sorban rozsdásodnak. Zsömle miután tipitopira kitakarította a BMW-t, már tért is vissza a VW Golf IV kombijához, amelynek éppen a lökhárítóját szabogatta a jelentősen kiszélesített sárvédőkhöz. A Golfot látva szinte hihetetlen, hogy a BMW nem esett át lemezmunkán. Persze igaz, kell hagyni egy járos autót is a családban.

BMW E60 tuning Újpest-ről

Az E60 már két éve került Zsömléhez, amúgy 2005-ös a szekér. Szépen óvott, vajbőr belsős darab volt akkor. Most harcos-morcos feketebelű a gép. De ne szaladjunk ennyire előre. Az új tulaj alkatrészekkel is foglalkozik, így, mint egy szűrő is működik, amely felfog minden számára érdekes darabot. Így szépen felköltöztek az autóra az M-packet első-hátsó lökhárító, küszöbök. A hátsón módosítottak is, a diffúzor karbon bevonatot kapott.

BMW E60 tuning M-belső

Az utastérben is hasonló változásnak lehetünk tanúi. M-es bőr belső totál feketében költözött belülre az M5 díszléckészletével. Végülis kevés jobb van a gyárinál. A motor teljesítmény kérdését Kollár Szabolcs oldotta meg: olyan programot töltött fel, amellyel az 530d most 218 helyett 270 lóerős, a nyomatéka pedig 600 Nm. Harapós.

BMW E60 530d tuning

Hardver változásként a Janó Dob készített egy M5-klón kipufogórendszert. Jól sikerült, a dízelség nyers mély hangja eltompult és sportosabbá vált. A motortérben szép vétéenezést láthatunk, karbon és szálcsiszolt felületekkel.

BMW E60 tuning

Külsőleg még a BMW 6-os kupé felnijének a felszerelése hozott változást. A 19 colos gurigákra elölre 245/40 R19, hátra 275/35 R19 gumikat szereltek. Zsömle engedve a divatáramlatnak narancs-sárgára fújta a kerekeket.

BMW E60 tuning

Az autó futóműve sem maradt a gyári. A Carstyling Tuning Show-n vett Supersport állítható magasságú készletet. A cucc félig be is vált. Hátul a kívánalomnak megfelelően fogta a kocsit, elöl viszont nem tetszett Zsömlének, így átalakítatta a maga igénye szerint. Így már bejött, 50 mm-es ültetéssel jár.

BMW E60 tuning

Itt tart hát most a bajor szekér, kerek kis darab, de úgy vélem előbb-utóbb jönni fog valami benyomás, ami miatt tovább kell lépni, és mondjuk felnit cserélni, vagy zenét fejleszteni, vagy …..de hát tudjátok hogyan megy ez!

A fényező készítette a modellt                                       További képek a galériában meg a fészen

BMW E60 tuning