Audi A4 PD TDI tuning

A Németországból, az első szériából való S-Line csomagos Audi A4 2008-ban került Baky Péterhez. Az autó eredetileg is fekete, csak természetesen fényes fekete volt, és a tulajdonosa két évig úgy is használta. Minthogy nagyon tetszettek neki a mattfekete kasznik, így úgy döntött, hogy átfóliáztatja az autót. De ha már hozzányúltak, akkor több apróbb módosítást is végrehajtottak az autón. Így eltüntették a csomagtartó emblémáit és feliratait. Akkoriban ismerkedett meg Péter a Bara Laci (Twingo tetős Opel Combo, már bemutattuk) féle csapattal, akik elég fertőző környezetet jelentenek mindenki számára – mármint tuning szempontból.

Audi A4 tuning Oxigin felni

A folytatás kikövetkeztethető, teljesen újra kárpitozták az utasteret. Mivel a fekete az alapszín, a kontrasztot fehér bőrbetétek adták, amiket Laciék steppeltek, így sokkal kimunkáltabb, kiforrottabb a látvány. Ügyeltek a cérna-alapanyag színváltására is, a fekete részeken fehércérnásak díszvarrások. Külön látványosság a tetőkárpit elkészítése, ott is középen gutó fehér csíkkal.

Bara kárpit féle Audi A4 belső

Szintén fantáziáról és ügyes munkáskezekről árulkodik a csomagtartó, ami ma már eredeti funkciójában nem használható. A csomagtérfedélbe beépítettek egy 22 colos Samsung HD tévét, szépen körbebőrözve. A többi beszerelt egység sem megvetendő, Sony Playstation, két darab feketére festett MAC Pulsar4 erősítő, Dragster DSC642 komponens-szett és DWH1229 mélynyomó.

Tuning Audi A4 - a Samsung nem ide tervezte

Hangtechnikai eszközökben az utastér sem szerénykedik, 11 hangszóró fért be! Akinek pedig a dolgok bekötése köszönhető, nem más, mint Hudák Zsolti (sokadszor átépült Opel Calibrájáról ismert).

A teljes utastéri mutatványt egy eredeti Audi TT-RS multifunkciós kormány koronázza, bekötött tempomattal. Persze sokaknak ez még kevés a boldogsághoz, mert a motortuning is kívánatos. Itt a géptető alatt is történtek fejlesztések: a gyárilag 140 lovas PD TDI vezérlését az O.CT Tuning húzta fel, így most 168 lóerőt teljesít. A futómű ugyan az S-Line okán 2 cm-rel már eleve lejjebb volt, de kapott a kocsi négy FK-ültetőrugót, így 4 cm lett az ültetés mértéke, ezt még elviselik a gyári gátlók.

Audi TT-RS kormány

A felni szép történet: Peti megrendelte az Oxigin 16 Sparrow tárcsákat 8x18 colos méretben. Mivel akkor új volt a típus hat hetet kellett várni rá. Azonban jött a telefon a gyártó németektől, hogy valahogy 8,5x19 colos lett a felni, de odaadják a kisebb árában! Hát így lettek ilyen látványosak a gurigák, amelyekre 215/35 R19 jelű Yokohama S-Drive abroncsokat szereltek.

Audi A4 tuning LSD ajtók

Végezetül még pár változtatás, mint az ablakfóliák, a fényszóró fóliák, és persze a látványos LSD-ajtók, amelyekhez a zsanérok egyedileg készültek és persze a beszerelés előtt feketére szinterezték őket.

További és nagyobb képek a képgalériában