Korábban már olvashattatok a Varilla Prod. csapatról. Azóta már bemutattunk az autóik közül is egyet, most pedig itt van Dénes hármas kombija, amiről egy elég szép kerek történetet írt le nekünk: 
 
"Az autó,mint oly sok mindenkinél, napi használatosként kezdte a pályafutását nálam, 2012-ben. Kellett egy viszonylag nagy, megbízható autó, amit nyúzhatok nap mint nap. Így esett a választás a G3 kombira. Feladatát tökéletesen el is látta egész 2015 nyaráig, amikor megszületett az elképzelés, hogy egyedivé kellene tenni. Megmondom az őszintét, leéltem! Csak a szükséges dolgokat cseréltem mindig, hiszen folyamatosan nyúztam kb, úgyhogy az idő vasfoga kikezdte. Nem volt tipptopp a vásárláskor sem, de amire kellett, arra megfelelt. Tavaly elérkezett arra a szintre, hogy muszáj volt belefognom egy átfogóbb felújításba, és ha már így is úgy is neki kell menni, akkor miért ne lehetne olyan, amilyennek én szeretném. 2015 ősszel kezdtem meg az alkatrészbeszerzést hozzá. Rögtön bekezdtem egy vásárlókörúttal Keszthelyen, Tóth Peti cimboránknál, aki ez időben bontotta a tiffanyblue Ventoját. Így költözött át Tőle hozzám egy Vento mocitető, két csodásan indextelenített és visszaperemezett első sárvédő, egy bal első ajtó, és egy komplett festhető díszlécszett. A következő lépés a kasznis volt. Két küszöb csere, egy bal hátsó sárvédő csere, és egy kis foltozás itt-ott, tetőantenna eltüntetés. Ez volt a teendők listáján. A kasznizást egy helyi cimborám végezte. 2016 Valentin napjára vissza is kaptam az autóm, kezdődhetett az összelegózás. Egyedi,falazott első lököst álmodtam meg, amit a műanyagos szakember hibátlanul meg is valósított. Be kellett szereznem még egy Vento Phase1 rácsot, Gl koptatót, Vento lámpákat, így állt össze a front. Nyilvánvaló volt,hogy telifény lesz, és igazából a szín sem volt kérdés! Imádom az újabb generációs kombi Octavia RS-eket, a színüket meg pláne, így a kiválasztott árnyalat a Skoda paletta Steelgrey-e lett. Az előkészítést és a fényezést mi végeztük a spanokkal, a Varilla Prod.-al. Nagyon sokat segítettek a srácok, jó sok szopás volt mindent "házilag" csinálni, de úgy gondolom a végeredmény a körülményekhez képest nagyon is korrekt lett. Le kell ültetni, ez nyilvánvaló! Nagyon! Tehát futómű nézegetés, rendelés. Új TA gewinde szett került az autó alá, hátul átalakított felső rugótányérral (így nyertem még 4cm-t mínuszba) elöl állítható toronycsapággyal. Meg is lett a kívánt eredmény, csodás mélységbe süllyedt a bódé. A felnik tavaly RH ZW1-ek voltak, szépen ívre kihozva (szét is verték a hátsó sárvédőim), amik szintén egy barátomtól érkeztek. Először csak kölcsönbe, majd meg is vásároltam őket. Tavaly Stancefesten debütált az autó, hatalmas élmény volt az egész út meg minden, egy szinte kipróbálatlan autóval! hahota
Szépen használtam is a 2016-os szezonban, majd ősszel ismét megjött a tenni akarás! Legyen új kerék, legyen bukócső, dobáljunk ki mindent a belébôl. Utóbbi volt a legegyszerűbb feladat! A kerék és a cső szintén csapatmunka. 3részes g60 lemezeket álmodtunk meg a verda alá (direkt mondom hogy nem csak én, mert tényleg többen dolgoztunk ezen a projekten is). Van járműmérnök és forgácsoló is a brigádban így amit lehetett mi végeztünk el a munkából, de szükség volt némi külsős segítségre, amit szintén a haveri körből kaptunk meg nagyrészt. A bukócső ugyanez a story, saját gyártmány, saját tervezés, kivitelezés. Kapott két kagylót a vas, mélyagyas race kormányt, csak hogy meglegyen a feeling. Az autó ebben az állapotban csak a Wörthersee-n volt látható, ahol meg is jutalmaztak a helyi szervek egy csekkel a verda magassága miatt. Ettől eltekintve hibátlan volt az út, a hangulat na meg az autó is! Jelen pillanatban gyáriasodik a kombi, és vagy eladósorba kerül, vagy ismét használóssá avanzsál. Ennek oka pedig nem más mint a kettes golfom. Az igazi szerelem a kettes, és már itt az ideje felébresztenem az alvó öregfiút. Terv van,ismertek...ördög"
 
Dénes Golfja igazán jól lett és Györkös Dani fantasztikus fotókat lőtt róla!