Egy olyan országban, ahol a stance kultúra elég komoly szinten mozog, nehéz kitűnni a tömegből. Főleg úgy, hogy már korábban volt egy beteg projekt az ember tulajdonában! Szergej pontosan ebben a helyzetben volt, mielőtt megvette a képeken látható EVO-t. A Mitsubishi előtt egy Astra volt a showcar a háznál, amit teljesen átépített.

Miután eladta az Opel-t, kellett valami más, ami lehetőség szerint sportos, és nincs belőle az országban túl sok. Az M-es BMW-k, AMG Mercik és STI Subaruk nézegetése közben bukkant rá, egy ismerősön keresztül, az EVO X-re. Megnézte, kipróbálta és 10 perc múlva már boldog tulajdonos is volt.

Az autón a legfeltűnőbb módosítás a widebody szett, ami az egész világon az egyetlen ilyen készlet. Ezen kívül Vortex hátsó szárny, Seibon diffúzor és díszrács is került az autóra karbonból. Rexspeed karbon sárvédőbetét, visszapillantóház és motorháztető szellőző is helyet kapott, illetve a géptető is karbon darabra cserélődött, de a lökhárító betét és még a rendszámtábla tartó is szénszálas anyagból készült! Miután felkerült minden a helyére, leöntötték Nardo szürke festékkel az egész autót.

A kiszélesedett bódé alá Work Meister L1 felniket csavaroztak fel, 11,5x19 méretben és -61-es ET-vel (!) és 235/35-ös gumikkal. A görgőkre Airlift vezérlővel és dupla Viair444 kompresszorral szerelt levegős futómű ülteti rá a kocsit. A beltérben komplett Cusco csövezést találunk, amit az autó színére fújtak, és ezen felül minden lehetséges elemet behúztak bőrrel és alcantara-val. A kormány is átalakult kicsit, illetve a gyári ülések helyére Sparco Circuit IF2 ülések és 4 pontos Sparco övek kerültek. A Defi kiegészítőműszerek pedig folyamatos tájékoztatást adnak a motor állapotáról. 

A szórakoztatásról 2 DIN-es Pioneer fejegység gondoskodik, Morel és Audio System termékekkel kiegészülve. De persze a motortér környékén is történtek beavatkozások. Többek között CP kovácsolt dugattyúk, Carillo H hajtókarok, ARP hengerfej csavarok, Tomei szeleprugók, HKS hengerfej tömítés, Kelford vezérműtengely, Garrett GTX3076 turbó, Tial wastegate és lefújószelep, Invidia kipufogórendszer, Motec vezérlő  került beépítésre. A fékezésről Endless betétek, Brembo nyergek, Performance Friction tárcsák és Goodridge fékcsövek gondoskodnak. A futómű pedig Cusco merevítőkkel, lengőkarokkal egészül ki. 

Sokan azt gondolják, hogy itt a vége, mert ez így is rengeteg, azonban Szergej azt mondja: Jövőre még keményebb lesz! Hihetünk neki, főleg mert lapul még egy E21 is a garázsában, amit mindenképp 2018-ban akar bemutatni. 

Még több képért KATT IDE!  



 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. október 11.)

Forrás: Lowdaily