Ha az ember amerikai állampolgár és erősen benzinvérű családban nő fel, ahol ráadásul az igazi amcsi vasak iránt nagy a gerjedés, akkor garantált, hogy később beújít magának valami teljesen eszement masinát. Kevin Jenkins is a V8 bűvöletében nőtt fel, és fiatalon még csak Hot Wheels modelleket tologatott a szőnyegen. Apjának a Pontiac GTO-ja és a nagybácsi versenyei, professzionális gyorsulási futamokon indult az öreg, megpecsételték sorsát és néhány év múlva már egy Pontiac G8-at építgetett, amit 5 év alatt elég szépen kimaxolt.

Mindenki, aki épített már autót, legyen szó optikai, vagy teljesítmény tuningról, eljut arra a pontra, hogy már nincs tovább, vagy csak egyszerűen nem éri meg piszkálni a technikát. A G8 is eljutott erre a szintre, és inkább olyan alapot kezdett el nézni magának, ami alapból erős, és lehetőleg van a motoron egy feltöltő. Egyértelműen a Cadillac CTS-V lett volna a megoldás, azonban Kevin más utat választott és egy 2014-es Camaro ZL1-ben találta rá a megoldásra.

Természetesen ez sem maradhatott gyári állapotban, úgyhogy a külsőnél egy első splitter, Hardcore Designs küszöbök, és hátsó toldatok, Auto Addicts USA C8-style LED hátsó lámpák, Auto Addicts EVO-style diffúzor, Carbon Creations karbon csomagtérajtó, karbon visszapillantó burkolatok, és további LED-es világítások jelentik a változást. A kerékjáratokban Variant Wheels TKB-3P, kovácsolt, háromrészes felnik forognak, amiknek a közepét az autó színére fújták és candy red csavarokkal szerelték össze. A kerekek mérete elöl 10x20, hátul 11x20 és mivel elég kicsi az ET szám, ezért a sárvédőket is hozzáigazították, ami azért nem volt kihívás, mert Kevin, pályafutása elején, ezzel kereste a kenyerét. Fortune Auto 510 állítható futómű gondoskodik a megfelelő magasságról és stabil úttartásról. A biztos megállást az elöl 6, hátul 4 dugattyús Brembo fékek garantálják.

A motor Lingenfelter tárcsával, Stainless Works „long tube” leömlőkkel, egyedi kipufogórendszerrel, nagyobb injektorokkal, a szívó oldalon Roto Fab alkatrészekkel, Texas Speed tengellyel gazdagodott. Ez így együtt, 611 lóerőt jelent keréken mérve, amivel azért nem igazán kell szégyenkezni! Az utastérben rengeteg karbon kiegészítő, Raceseng váltógomb gondoskodik a sportosabb megjelenésért, míg az Alpine elemekből álló audiorendszer felel a szórakoztatásért.
Természetesen vannak további tervek, amik között Recaro ülések, teljesen újragondolt belső és egyéb külső módosítások szerepelnek és persze több lóerőt is szeretne Kevin kicsikarni a motorból, ami nem lesz túl nehéz feladat.

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Stance Auto