Ha feltennéd egy Toyota rajongónak a kérdést, hogy melyik a kedvenc típusa régi időkből, nagy valószínűséggel az AE86 Corolla ott lenne a Top5-ben, ha pedig a fiatalabb modellek közül kéne választani, akkor a GR Yaris is valahol az élmezőnyben végezne. Míg előbbi durván felértékelődött és a gyűjtők kedvencévé vált, addig az utóbbi igazi élményautónak számít a jelen kor technikájával. Na, de mi van akkor, ha keresztezzük a két kor ikonját? 
 
A választ a DADDY Motor Works adja meg, akik a Tokyo Auto Salon-on állították ki ezt a klasszik csodát. A 3 hónap alatt elkészült autó nem csak motorcserén esett át. Először is teljes felújítást kapott a karosszéria és a sárvédőket is átdolgozták kicsit, hogy Chevlon Racing felnik, hatalmas polírozott peremeikkel és szürke közepükkel, tökéletesen elférjenek. A fényszórók is átalakításon estek át és a hűtőrács meghosszabbításaként, körbeölelik a lámpatesteket. A szürke fényezést fekete és króm fóliából készült dekor töri meg és teszi sportosabbá a kocsi megjelenését. A hátsó és oldalsó üvegek helyére plexi darabok kerültek. Egyedi első lökhárító került felszerelésre, aminek középső légbeömlőjénél látszik, hogy egy légterelő lemez vezeti a hideg levegőt az olajhűtőhöz, a hűtőhöz és az intercoolerhez. Hátul rendesen szétvágták a lökhárítót, lesötétítették a lámpákat. Az igazi csoda viszont a géptető alatt található! 
 
A három hengeres, 1.6 literes motor a maga 250 lóerejével és 360Nm nyomatékával már alapból jobban viszi a kocsit, mint a 4AGE, de ha hozzávesszük, hogy a motor kisebb, könnyebb, mint az eredeti erőforrás, akkor azért sejthetjük, hogy dinamikusabb is az autó és ez még csak a gyári adat. Kis ráfordítással még erősebb lehet és akkor aztán tényleg jókat lehet menni a Corolla-val. A motorhoz ZN6 váltót csatlakoztattak (ez dolgozik az újabb 86 modellekben) egyedi konzollal.
 
Az utastérben puszta fémfelületeket találunk, egyedi "ajtókárpitokat", bukócsövezést, hátul pedig a kivágott padlólemezben kapott helyett az üzemanyagtartály. Egy darab versenyülés, egy sportkormány és mögötte egy tablet található, ami a motor állapotáról és minden fontos információról tájékoztatja a sofőrt. Kapcsolók, biztosítéktáblák, áramtalanító vagyis csak a legfontosabb dolgok maradtak a kabinban.
 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok!