Futómű: Airride

Felni/gumi: GTP 041 7x17 ET35, 185/35-ös gumik.

Külső módosítások: Komplett fényezés, egyedi piros árnyalattal, letisztult, gyári külső, Zender hátsó szárny, sötétített fényszórók.

Beltér: Recaro GTI Edition ülések, ajtókárpitok, fekete tetőkárpit, napellenzők, Wolfsburg Edition ajtónyitó gombok, GTI Edition váltógomb, piros biztonsági övek, Lupo 3L magnézium kormány, az autó színére fényezett betéttel.

Motor: 1.9 TDI. Épített mechanikus adagoló, 502 porlasztócsúcsok, 2.5 TDI turbó, 60-as saválló kipufogórendszer.

 


Miért ezt az autót választottad?


Az autó 2009-ben került a családba, akkor a bátyám vásárolta. Már akkor a szívemhez nőtt. 8 évig volt a tulajdonában, majd 2017-ben hozzám került. Ekkor már voltak rajta apró módosítások, de én kezdtem bele igazán a tuningolásba, ami azóta is tart.


Mi volt a cél, amikor elkezdted építeni?


A célom az volt, hogy kiállítható autót kreáljak belőle. Mikor megkapta 2020-ban a fényezést, akkor tűztem ki célként az AMTS-t.


Mik a további tervek az autóval?


További terveim között szerepel, hogy megkapja a Jetta MK3 USA lökhárító szettet és a gyári Votex küszöbtoldatot. Beltérbe bekerül majd az USA térdpárna és könyöklő.

 


Van olyan, amit másképp csinálnál, ha megtehetnéd?


Semmit nem csinálnék másképp, oda jutottam el, ahová szerettem volna.


Szeretnél valakinek köszönetet mondani?


Akinek köszönetet mondanék, az a párom, Edina, aki mindig mellettem volt és bíztatott, a bátyám, Attila, aki rengeteget segített nekem az évek során, és a barátom, Viktor, aki támogatott a célom elérésében.


Instagram: @tamas_palman