Mint korábban írtam, idén a D pavilonban nagyon sok komoly autót lehetett látni. Máté Golfja is kilógott a sorból, de nem csak a harsány szín miatt. 
 
" Az autóm egy 2009-es Golf 6, 2.0 Crtdi motorral. A négyes Golfomat váltottam le erre a típusra 2016 Novemberében. Újabb autót szerettem volna, és a kétezres Crtdi motorral szerelt G6 jó alternatívának tűnt megbízhatósága miatt. (Azóta sincs rá panasz.) Mivel a Varilla Prod. baráti társaság tagja vagyok, nem volt kérdés, hogy az autó nem maradhat gyári állapotban. A 2017-es szezonra egy szett FK gewindét dobtunk az autó alá, Audi RS4 replika 19-es kerekekkel. Abban az évben West Formula Edition dekorral láthattátok a verdát. Nem voltak nagy átalakítások, de vásárlás után elég volt épp ennyi. 2017 év végén kezdtem el összeállítani a tervet az idei szezonra. Sportosabb kinézetet szerettem volna, így esett a választásom a GTI verzió első és hátsó lökhárítóira. Az első lökösbe SRS-tech légbeömlők kerültek a ködlámpa helyére, hátul a diffúzorban pedig Akrapovic végek foglaltak helyet, a végdob kiiktatása után. A küszöbök és a szárny a csomiajtón, az R20 verzió alkatrészei. Hosszas dilemma után a felnikérdést egy szett Fifteen52 Tarmac R43 oldotta meg, 8,5x19 méretben, 215/35 gumikkal szerelve. Alacsonyabb autót szerettem volna, mint az előző évben, de ehhez szükség volt az első sárvédők szélesítésére, hogy alacsonyabban is vezethető maradjon a kocsi. A gyári fém sárvédők átalakítása mellett döntöttünk. A 3,5 centis szélesítés után igazi karbonnal vontuk be ezt a két elemet, és a tükörburkolatokat. Az idei évre sárga fóliát kapott az autó többi része, az Avery kínálatából. A további tervekben szerepel a saját gyártású airride futómű beszerelése, belső átalakítások, és még kitudja mi. Nálunk sosincs megállás! Az autó igazi csapatmunkával készült el, a barátaim segítségével, akiknek ezúton is nagyon köszönöm a munkájukat!" 
 
Szép munka Máté és persze gratulálok az egész csapatnak a standon kiállított autókért is! Szép gépek voltak kint!