Lóerők Éjszakája/ Klubok Éjszakája 2022. 
Őrületes limbóverseny, ahol totál elszabadultak a dolgok és már senki sem féltett semmit! Itt figyeltem fel Zsolt Swiftjére, ami egyébként alapból sem volt túl magas, de amikor beszuszakoltak több mint 10, elég testes férfiembert, akkor aztán már az alváz is kapott a jóból. Suzuki tulajnak lenni nem túl könnyű dolog, hiszen sokan "lenézik" nem tartják sokra a típust. Aztán hozzájön még az is, hogy néhány boyracer sikeresen tovább rombolta ezt, amikor ultragagyi megoldásokkal, igénytelen módon összetákolt magának valamit, amivel könnyedén tönkretette mások szórakozását egy Lurdy parkolóban péntek este. 
 
Szerencsére Zsolt nem ezek közé tartozik és elég jó irányba vitte el a kisautót, amire garantáltan mindenki felkapja a fejét ha meglátja. 
 
" Ez az egész úgy kezdődött hogy már kiskorom óta szerettem volna egy Suzukit építeni, mert régen a haveromnak volt egy GTI Swift-je és az nagyon tetszett.
Aztán elhatároztam, ha lesz lehetőségem akkor veszek egyet és átalakítom.
 
Már megvolt a jogsim és volt pár autóm, de egyik se volt az igazi, így amikor ismét le autócsere volt a láthatáron, elhatároztam, hogy veszek egy Suzukit. Meg is néztünk egy párat, végül pedig ez fogott meg, ami azért vicces, mert akkor még nem volt egy szépség. Sokáig futárkodtam is vele és az egyik címen felajánlottak egy morcosított motorháztetőt ami nekem egyből megtetszett, persze nem stimmelt a szín, de felszereltem, mert látni akartam hogy áll rajta. Mivel nap mint nap sok kilométer ment bele, jöttek a bajok és akkor határoztam el hogy mindent megcsinálok rajta hogy megbízható, szép autó legyen. Egy pár elemet kicseréltünk, így pedig túl színes volt és nem volt esztétikus. Találkoztam Nyikora Lászlóval, jó barátok lettünk és ő segített megvalósítani az álmom. Neki köszönhetem a fekete telifényt és a teljes lakatolást, mert nagy szükség volt rá. 
 
Nem szeretem a magas autókat, muszáj volt leültetni, elsőnek a rugó vágásával próbálkoztam, de így nem volt kényelmes az utakon ezért elkezdtem keresni  állítható futóművet hozzá. Hosszú keresgélés után találtam egyet, beszereltem és tökéletes volt!  Persze egy autó se mutat jól egy jó kerék nélkül, úgy hogy az volt a következő terv. Tapolcán találtam is  szélesített GTI lemezfelni garnitúrát amiért gondolkodás nélkül elindultunk, színre fújtuk és mehetett is az autóra. Már egyre jobban kezdett összeállni az  amit elképzeltem,  ezért kerestem még rá szárnyakat, illetve még GTI küszöböket is sikerült venni. Nem szerettem volna a lökhárítót szétfúrni, így mágnessel rögzítettem az új rendszámokat. Került még rá Cupra koptató, és ködlámpa is.
 
A belsején is változtatni akartam így bőröztetve lettek a kárpitok és az üléseket is lecseréltük BMW E90 fűthető, bőr ülésekre. Nem mellesleg a kormányt is kicseréltük  Slide, gyorszáras sportkormányra, hogy az is menjen az összképhez. Végre összeállt a gép és olyan lett amit szerettem volna egy igazán egyedi, nem unalmas Suzuki. Készültünk az AMTS-re, ahova Nyikora László Alexander segített bejutni és persze az utolsó pillanatban állt össze minden.
 
Ez egy véget nem érő projekt, mindig lehet rajta mit szépítgetni és vannak is még terveim. Valóra vált a gyerekkori álmom, minden nap örömmel nézek az autómra és nagyon tetszik, hogy sokan megcsodálják." 
 
Kicsit eltér a megszokott show autóktól, de tökéletes példa arra, hogy kisebb költségvetésből, megfelelő lelkesedéssel is lehet csinálni olyan hobbiautót, amiben örömét leli az ember! 
 
Képekért köszönet: D4NCS0 Photography - Adiphotoo