Akik elég jól mozognak a hazai autós körökben, biztosan jól ismerik Andrist, aki SA CustomFab zászlóval és mindig feltűnő autókkal van jelen a rendezvényeken. Eddig főleg BMW-ket faragott át saját elképzelései szerint, most viszont valami egészen más területen próbálkozik, igen jó érzékkel.

"A régi autóm után egy valami biztos volt. Olyan új projektbe akartam belevágni, ami nem jön szembe velem. Sokáig volt olyan autóm, ami, mint típus gyakori volt, ezáltal az egyediségre való törekedés elég nagy kihívás tűnt. Indult a matek mi legyen…

Legyen valami több ajtóval? Milyen motor legyen? Kinti oldalakat nézegetve sikerült egy irányt belőni, és a kérdés csak az volt: itthonról legyen vagy kintről valami amivel szenvedés lesz a panírozás. Belül mélyen végre valami japán irány volt a cél. Megnéztem az itthoni piacot. Első körben nem volt nagy a választék. Néztem egy 1JZ-vel szerelt Chasert is, de sajna panírozhatatlannak bizonyult megfizethető áron számomra. Nézegettem egy németországi Majesta-t is, de egy kész autó számomra nem annyira nagy kihívás.

Volt közben pár gyenge gondolat, hogy lehet megint BMW kéne. Pár 650i megnézésé után rájöttem, hogy ezt elengedem. Aztán egyik este marketplace-t görgetve megakadt a szemem egy felni hirdetésen. A kocsi, amin a felni volt keltette fel az érdeklődésem. Egy tiszta papíros 2JZ GS ami a wannabe Aristo projekthez tökéletes alap lenne. Mint kiderült az autó is eladó, csak már nem volt hirdetve, mert megvette valaki aztán visszavitte, mivel otthon nem fogadták el hogy jobbos autót vett az apuka. Ezután a tulaj nem is hirdette. Elmentem megnézni, és a tulaj nem gondolta, hogy komoly érdeklődő vagyok, mert nagyon sok az álmodozó ember, aki szeretne valami ikonikus jdm irányba mutató autót, de végül úgyse vesz olyat. Na de a lényeg.

Elmentem vidékre megnézni, párom elkisért. Vásárlási szándék megvolt. Ami lent várt az egy erős projekt alap volt. Rozsda sajnos sok helyen rágta. Előző tulajok nagyon igénytelen peremezési munkái sokat rontottak a kocsin, illetve sok sebből vérzett az autó, de a lényeg az volt, hogy volt alatta sperr és tiszta papír. Emelni nem nagyon lehetett. Sikerült megalkudni és robogtunk is haza vele. Izgalmas út volt. Hazaérve első körben üzembiztossá kellett tenni. Miután ez megvolt jöhetett a szerkezeti rendberakás.

Amts előtt jártunk ekkor. Lakatosom elvállalta. Sose volt még dekor egyik kocsimon se. Fóliás ismerősöm megkeresett, hogy nem-e szeretnék valami egyszerű kis dekort a kocsira AMTS-re. Az egyszerűből nem lett egyszerű…. 2 hónapig terveztük a dekort. Nagyon sok versenyautót néztünk, de nem akartam egy copy-paste módra készült dizájnt. Sok tervezgetés meg ötletelés után készült el a jelenlegi kinézet, és szerencsére ezt nem netről lett letöltve. AMTS-re utolsó nap reggel lett kész. Volt még kipufogó javítás, futóműszerelés meg egy átmeneti felni beszerzés. Év elején kezdtük  JR szettel, aztán Leon Hardiritt garnitúra következett, és most, év végére került alá az álomszett ami Work Meisterek formájában kerültek érkeztek az autó alá.

Szerencsére olyan párom van, aki nem azt mondja miért költesz ennyit a kocsira, hanem olyat mond hogy: Vedd meg a Meistereket a kocsidra!"

További alkatrészek/módosítások:

Blitz verseny gátlók (állítható magasság és keménység) - Egyedi kormány bőrözés - TTE első toldat - Darkside első hűtőrács - Egyedi dekor (Oaklabz által) - Work Meister S1 3P( egyedi szín kombinációval) elöl 9x19 ET 3 215/35ös Westlake gumikkal - Work Meister S1R 2P hátul 11x19 ET 20 255/35ös Westlake gumikkal szerelve - egyedi kipufogó.

Még úton van pár alkatrész a messzi japán földről hozzá, illetve nem a tradicionális VIP stílust képviseli az autó, hanem egy sokkal inkább versenyautó beütéssel rendelkező limuzint, ami eltér a többitől.


 

Forrás: Carstyling.hu