Ahogy ígértem, érkeznek a beszámolók, bemutatók az idei SEMA Show-n kiállított autókról. A sort a külső területen kiállított gépekkel kezdeném. Azt gondolná az ember, hogy a csarnokon kívül a „futottak még” kategória képviselteti magát, de ez nagyon nem így van! Attól függően, hogy melyik kapun lép be a látogató, különböző stílusú építésekbe lehet belebotlani. A legszebb az egészben, hogy még 3 órányi barangolás után is találtam olyat, amit addig nem vettem észre. A rengeteg kiemelt platós között, sokszor olyan gyönyörűségek bújtak meg, amiknek simán a csarnokban lett volna a helye, de ne felejtsük el, hogy a SEMA nem tuningtalálkozó vagy bármilyen más átlagos autóshow, hanem szakmai kiállítás, így a bent kiállított autók nagy része valamilyen módon kapcsolódik az adott standhoz.

Ennek megvan az az előnye, hogy szinte csak csúcskategóriás gépeket lehet látni, viszont van egy hátulütője is, mégpedig az, hogy a cégek képviselői nem mindig tudják, hogy mi is áll a standjukon, de erre majd visszatérek később. Maradjunk a külső résznél, és nézzük meg, hogy mi is ez a furcsa szerzet, amit Lamboboy körbefotózott!

A képeken egy 1957-es Nash Metropolitan látható. Ezt a furcsa kisautót Angliában szerelték össze, és 1953, valamint 1962 között gyártották. Kategóriája szerint „Economy car” azaz olyan kisautó, amivel jól lehet manőverezni a dugóban, és gazdaságos. Ma már inkább subcompact kategóriába tartozni az Egyesült Államokban, de a megjelenése idején még nem létezett ilyen kategória. A Nashole névre keresztelt autó egyébként a 2019-es Hot Wheels Legends Tour nyertese.

Az autó szándékosan néz ki leharcoltnak. Kicsit kopottas fényezése, a klasszik, fehérfalú gumik, lemezfelnik, mind alapos tervezés eredményei. A motortérben egy 5 literes V8-as motor dolgozik, aminek tetején dobókocka formájú légszűrők kaptak helyet az Edelbrock karburátorok tetején, az első sárvédők oldalán pedig a kipufogó figyel pimaszul. Az eredetileg 40 lóerős autó, jelenleg már 300 lóerővel terrorizálja a közlekedés további résztvevőit!

A kerekeknél felvágták a sárvédőket, hátul pedig teljesen szabadon forognak a felnik. A tetőt 10 centivel vágták meg, és ehhez igazították a szélvédőt is. Az utastérben két alu versenyülés kapott csak helyet, amire némi pinstripe is került. (Ugyanilyen mintákat megtalálunk az autó külsején is.) Az óracsoport pedig egyedi Speedhut termék. Hátul, ahol a pótkerék lenne eredetileg, egy Junior Dragster fékezőernyő kapott helyet.

Egyébként a rajzfilmszerű megjelenés teljesen szándékos, és Greg Salzillo meg is nyerte vele a 2019-es Hot Wheels Legends Tour versenyt, aminek eredményeképp, 1/64 méretben is elkészült a Nashole!