Honda Civic, BMW E46, VW Golf Mk4, Mercedes W124, csak hogy a népszerűbb alapokat említsem. Manapság vagy nincs kellő bátorság, vagy csak a legtöbben biztosra mennek és olyan autóhoz nyúlnak, amivel nem igazán lehet mellélőni, garantáltan meglesz a siker a közösségi felületeken. Persze lehet az is, hogy csak nincs elég kreativitás, de ezt mondjuk zárjuk ki. Éppen ezért mindig felüdülés olyan építéseket találni, amik kilógnak a sorból, legyen szó az alapról, stílusról.

A képeken látható autó igazi fehér holló kategória. A Mazda sem tartozik azon típusok közé, amihez előszeretettel nyúlnak itthon. Persze előfordul RX-7, RX-8, néhány Mazda 6 vagy éppen Mazda 3 és 323 modell is, de például 626-ból egy komolyabb darabot sem láttam még itthon, pedig van bennük fantázia!

A lengyel Artur véletlenül talált rá erre a 626-ra és igazából a digitális óracsoport miatt szeretett bele az autóba. Az rögtön egyértelmű volt, hogy át fogja alakítani a kocsit. Azt gondolnánk, hogy ez volt a legnagyobb kihívás, de valójában ideje nem volt, mivel sokat dolgozik, és vannak más dolgok az életben, amik előnyt élveznek. Sokat számított, hogy fehér színű volt a Mazda alapból, mivel Artur számára egy japán autó csakis fehér lehet. A karosszériára felkerült egy Renault Megane koptató, a gyári visszapillantókat pedig sárvédőre szerelt old school tükrök váltották, hátul pedig Foha gyártmányú hátsó szárny zárja a sort. A futómű levegős és ennek köszönhetően szépen eltűnnek a 16-os Rays Mazdaspeed LeMans felnik a kerékjáratokban. Az utastérben, a már említett digitális óracsoport mellett, az új, JDM kormány jelenti a változást.

Artur gondolkodik a felnik cseréjén, de igazából most elégedett az autóval. Ilyen tuti nem jön szembe vele a találkozókon!

További képekért KATT IDE! 





 

 

Forrás: Mazdafitment