Hiába használja mindenki szinte ugyanazokat a kiegészítőket, akkor sincs két egyforma Mk2 építés. A videóban szereplő kettest, elég durván átépítették. Induljunk a külsőtől! A komplett Kamei X1 bodykit mellé felkerült egy Voomeran karbon szárny. A bódét Airlift Performance levegős futómű engedi a földre. A kerékjáratokban központi csavaros Ronal görgőket találunk elöl 7,5, hátul pedig 8,5x16-os méretben. A front részen külső olajhűtő tűnik fel és annak csövezése, ami miatt a jobb oldali refinek mennie kellett. A motortérben sem 1,6 szívódízel dolgozik, hanem AGU 1.8 20V turbó, Borg Wagner EFR6758 turbóval, Wossner kovácsolt dugattyúkkal, 750-es injektorokkal, DTA motorvezérlővel, Track Slag leömlővel és kipufogórendszerrel, illetve egyedi intercoolerrel. Ezeknek köszönhetően 445 lóerőt bír kipréselni magából a kocsi. A beltérben is folytatódik a versenyhangulat! Bride ülések, Nardi kormány és CAE Ultra Shifter váltó is helyet kapott. Az autó megkapta a dekort és kész is a tökéletes showcar! A Performance VW magazinban olvashattok is róla, ha esetleg valaki hozzá tud jutni egy példányhoz.