Az izgalmas külső és a C Vectra a legritkább esetben szerepel egy cikken belül. Ha megsértődnek az Opel rajongók, ha nem, a C Vectra nem az a fajta autó, ami heves szívverést okoz megjelenésével. De szerencsére vannak olyanok, akik szeretik a kihívásokat és megmutatják, mit lehet kihozni egy nem túl izgalmas típusból.

Roman egy Lada Samara után ült át a Vectra-ba. A másik jelölt Toyota Celica volt, de aztán valahogy az Opel lett a befutó. Egy dízel változatot vett magának ,amin komplett GTS külső figyelt, de 26 évesen  fiatalnak érezte magát a dízelautóhoz és benzines gépre vágyott. Abból is sikerült a legerősebbet a 3.2 V6-os típust megvásárolni, ami már alapból jól felszerelt volt.

Akkor még nem az volt a cél, hogy "használhatatlan" legyen a gép. Jó volt, kényelmes volt és tette a dolgát ha ráléptek a gázra. Azonban minden unalmassá válik idővel, így aztán elkezdődött a kattogás. A felnik akkor még 8,5 9,5 széles AME Shallen WX-ek voltak. Ezek aztán szélesebbek lettek. Elöl 10,75x19, hátul 12,25x19 amikre 225/35 és 255/30-as gumikat húztak.

Az autó alá levegős rendszer került, de önmagában ez kevés, így drasztikusan bedöntötték a kerekeket. A kasznira semmi típusidegen cucc nem került. Egy átalakított Signum lökös, amire Irmscher (replika) toldatot szereltek. A küszöbök és a hátsó szárny is Irmscher gyártmány, míg a diffúzor OPC. Belül a GTS üléseket húzták újra, a pedálok OPC a váltógomb pedig Irmscher termék. Természetesen nincs megállás és már megvannak a további tervek. Kíváncsiak vagyunk hova lehet fokozni a dolgot, hiszen túl sok kiegészítő nincs a Vectra-hoz.

KATTINTSATOK IDE ha szeretnétek még több képet látni az autóról! 



 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2017. január 02.)

Forrás: Drop Mode