Még mielőtt elárasztaná az oldalt a SEMA-n látott csodák tömkelege, máris itt van egy projekt, amit lelepleztek a megnyitó előtt! A Sheepey Built első Lambo építését láthatjátok most. Alex Soto, a SB tulaja, elég komoly lelkierőt vett magán, hogy megvegye az alapot és ráadásul szét is kapja amint lehet. (Nagy ugrás volt Honda Civic-ek után!) A karosszérián RSC Tuning front és küszöb toldatot fedezhetünk fel, illetve egy kis szárny is helyet kapott hátul, természetesen karbonból. Novitec futómű engedi közelebb a talajhoz a gépet. A fékek elöl 6, hátul 4 dugattyús nyergekből, 380 mm-es karbon kerámia és 356-os kerámia tárcsákból áll. A sárga féknyergeket a háromrészes Rotiform SFO felniken keresztül láthatjuk, amiknek mérete 10x20 és 12,5x20 255/30 és  335/25 Pirelli P Zero gumikat húztak rájuk. Ez eddig teljesen korrekt. Azonban a címben is írtam, hogy ezt az autót 1000 lóerő cibálja az úton. A gyárilag 610 lóerős V10-et két darab Xona Rotor turbó segíti hozzá a többlethez. Kapott még két darab Hyper-Gate45 wastegate-et a Turbosmarttól,  és két darab lefújószelepet szintén ettől a cégtől. A CSF Ultimate-Boost air-to-water intercooler a megfelelő hőmérsékletű levegőért felel, ami ekkora teljesítmény mellett kötelező darab! A hűtőket az első lökhárító mögé helyezték el, magát a víztartályt a csomagtartóba, hátul pedig a cég logojával ellátott központi egységet találjuk. A tökéletes működésről pedig Syvecs ECU gondoskodik. Több kérdés is felmerül az építés kapcsán. Miylen lehet vezetni egy 1000 lovas Huracán-t? Nyilván iszonyat jó! Ha viszont a vezethetőséget firtatjuk, mivel utcai autóról van szó, Alex pont ezért kérte meg Boyen Radomirov-ot, hogy úgy programozza fel az autót, hogy az teljesen használható legyen. Rajtprogram, ALS és minden egyéb finomság áll a sofőr rendelkezésére. 

A másik kérdés, hogyan fért el ez a rengeteg cucc hátul? Ugyan a hátsó lökhárító nincs felszerelve, de Alex szerint meglepődnénk ha látnánk, mennyi helyet nyer az ember, ha a gyári kipufogórendszert száműzi. A lényeg az, hogy 91-es üzemanyag használatával 844 lóerőt képes leadni a Lambo, ha viszont VP Racing Motorsport 109 naftát kap, akkor simán megvan az 1000 lóerő is, ami bőven sok utcára. Azonban Alex és csapata csak vérszemet kapott a teszteket követően és a SEMA után átépítik a motort és a váltót is, hogy elérjék az 1500 lóerőt! Talán a hátsó lökös is felkerül majd, de szerintem senki sem bánja ha így marad. ördög

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: Speedhunters