A cím eléggé félreérthető lehet. Mitől rossz egy M4? Valójában semmitől, max attól, hogy nem az én garázsomban áll. Az autó tulaja, Kristof, nem azért vette ezt a típust, mert nem volt jobb dolga. Egyszerűen kihozta a legjobbat egy elég rossz helyzetből. Emberünk ugyanis arra ébredt egyik reggel, hogy az E92 M3-a nem áll a ház előtt, majd pár óra múlva megtalálták, rommá törve. Normális országban úgy oldják meg a dolgot, hogy a biztosító fizet egy szép összeget, és Kristof úgy döntött eggyel feljebb lép. Így került hozzá a képeken látható M4, nem a képeken látható állapotban. Az "unalmas" gyári formát, már amennyire egy M BMW unalmas, karbon kiegészítőkkel egészítették ki. Első toldat, küszöbök, a visszapillantók borításai, diffúzor és a vékony hátsó szárny. A kipufogó Akrapovic leömlőkből és Remus dobból áll, aminek köszönhetően, könnyen halláskárosult lehet, aki túl közel áll a kocsi mellett. Egy autó ékköve mindig a felni. Itt sincs másképp. Az elöl 10,5, hátul 11,5x20-as Ferrada FR4 felnik tökéletesen illenek az autóhoz. Ezekre a görgőkre a KW DDC gátlókra épített levegős rendszer, Accuair vezérléssel, engedi rá a kasznit, amit a Kean Suspension műhelyében raktak össze. A karbonnal a beltérben sem fukarkodtak. A műszerfal egyes részei, de még a kormány középső betétje is kapott a nemes anyagból. Ha a pénz nem számít, akkor bizony ilyeneket is össze lehet hozni.... Még több képet, IDE KATTINTVA találtok. 





 

 

Forrás: Automotive Tuner