Már ezerszer leírtam. Az új Mazda-k formavilága, nagyon jóra sikerült! Kellett már a frissítés és legfőképpen ennek köszönhető, hogy egyre többet látni az utakon, illetve Amerikában is népszerűek az újabb típusok. Nasir 2017-ben vette ezt a kocsit, miután totálkáros lett korábbi Mazda 3-a. Vásárlás után nem sokat vacakolt, és azonnal nekiesett az autónak. Egy cél lebegett a szeme előtt: Ennek az autónak másnak kell lennie, mint korábbi építéseinek! 
Éppen ezért ellátogatott az Airlift Performance-hoz, ahol bekerült a levegős rendszer a kocsi alá, 3H vezérléssel, Megan Racing, Whiteline és JBR alkatrészekkel kiegészítve, aminek köszönhetően lehet dönteni és állítani a kerekeket elöl és hátul egyaránt. Ezeken kívül még egy Ultra Racing toronymerevítő is beszerelésre került. A kerékjáratokat Vossen VFS1 felnik töltik ki, elöl 9, hátul pedig 9,5x20-as méretben, 225/30-as gumikkal. Ha már az autó alatt tevékenykedtek, felkerültek a Corksport 13"-os féktárcsák , 4 dugattyús nyergekkel és a fém fékcsövek. A motortérben pedig K&N és Blox Racing szűrők gondoskodnak a megfelelő légzésről és egy Mishimoto olajhűtő is helyet kapott. 
A Lenz-Design-től érkezett az első toldat, a küszöbök és a hátsó szárny. A biztonság kedvéért még a zsplitters-től érkezett pár plusz egyedi elem előre és a küszöbökre. A tetőt és a visszapillantók házát pedig fekete 3M fóliával húzták be. 
Az autó a földön ül, elég jó a kiállása, de persze mint mindig, most is vannak további tervek ,amik főleg a teljesítményt fogják érinteni. 
Még több képért KATT IDE! 





 

 

Forrás: Slammedenuff