Érdekes, hogy a Mazda 3 nem örvend akkora sikernek tuner körökben, mint kategóriájában más modell. Pedig egy jó MPS, simán tud élményt adni a tulajának. (Addig a pontig, amíg nem lesz valami komolyabb gond a motorral ugyebár, de ez másik történet.) Ha az ember megelégszik azzal, hogy eljusson A-ból B-be, akkor simán elég az 1.6-os változat is.

Artem fényező és a Mazda 3 napi szaladgálósként volt jelen életében. Két évig nem is mozgatta meg a dolog, aztán eljött az a pillanat, amikor felújítási munkába kellett kezdeni. Az udvaron boldogtalankodott egy H Astra, és az autó alatt, lemezfelnis körökben jól ismert, Struktur felnik figyeltek, innen pedig biztos sokan tudni fogják mi következett. Először is beszerzett egy szett, 17-es Insignia lemezfelnit, amit aztán rendesen kiszélesítettek elöl 11, hátul 12”-ra. Ezután néhány Seat Leon alkatrész beszerzése után, sikerült bedönteni annyira, hogy a sárgára fújt, rendesen, de nem szépen kiszélesített kaszni alá beférjenek ezek az úthengerek.

Két év masszív használat után, ismét meg kellett piszkálni az autót, mivel az alacsony hasmagasság miatt el is kopott az autó alja. Ezért Artem 6 centivel megemelte a motort, átalakította a bölcsőt. A lemezfelniket Rays Victrix Pleasure felnik váltották, 11x19 és 13x19 méretben. Persze a kasznihoz megint hozzá kellett, úgyhogy az LA Design 120 és 150 mm-es szélesítéseit alkalmazta. Boldogság megvan. -16°-os kerékdőlés pipa, de 4 hónap után csak viszketni kezdett a tenyere, és újra szétborította a Mazda-t. Lekapta a műanyag szélesítéseket, és Golf Mk5 sárvédőket alakított át, hogy tökéletesen szimmetrikus legyen az autó. Az utastérbe Honda Civic bukócsövet szerelt, a sárga színt pedig Porsche szürke váltotta.

5 hónap munkája után úgy néz ki a Mazda, ahogy Artem mindig is szerette volna. Legtöbben ilyenkor már csak élveznénk a munka gyümölcsét, de emberünk már új projekten kattog. Kíváncsian várom mihez fog hozzányúlni.

Addig is katt IDE a képekért! 





 

 

Forrás: Lowdaily