Ez a sztori is úgy kezdődik, mint a legtöbb. Vigyen el A-ból B-be aztán annyi. A műhely sarkából kimentett Corolla a lehető legjobb kezekbe került, még akkor is, ha nem az volt a cél, hogy átépüljön. Mondjuk egy AE86-ot nem is szükséges túlzottan háborgatni. A forma tökéletesen el van találva és az adottságaival sincsenek gondok. De egy öreg autóval mindig van valami. Ebben az esetben is ez történt. Miután Daniel megvette, nem volt túl sok ideje élvezni a gépet, mert a 4A-G motor megadta magát. Na és innen kezdődött projektté válni a "daily" verda. 
Ha az ember műhelyben dolgozik, akkor sokkal elérhetőbb közelségbe kerül bizonyos alkatrészekhez, ráadásul a szereléshez is adott a hely. Az első gondolat egy S2000-ből kimentett F20C erőforrás beépítése lett volna, de az nem fért bele a keretbe. Viszont Daniel egy barátjának épp volt egy SR20DET moci a sarokban, amihez egész jó áron sikerült hozzájutnia, ráadásul egy alapból turbó motor sokkal több lehetőséget tartogat. Eleinte ehhez sem akart hozzányúlni, mert elégedett volt a teljesítménnyel, de aztán csak nem bírt magával és AEM EMS-4 elektronikát, új intercoolert, turbót szerelt be és innentől nem volt megállás. Tomei, TiAl, Haymaker, Garrett GT28RS turbó, 750-es injektorok, Aeromotive 350-es benzinpumpa és még néhány kiegészítő mellett, 91-es üzemanyaggal 351 lóerőt tud a gép. Az 1088 kg-os súly mellé ez igazán kellemes teljesítmény és élményautóvá varázsolja az öreg japó vasat. Ki is használta az autó adottságait a helyi time attack versenyeken, ahol aztán egyszer megadta magát a hajtás. Ha már darbokra kellett szedni, akkor legyen valami sokkal erősebb és stabilabb, így a Nissan S13 szériájának a komplett hátsó részét felhasználták. Ettől persze szélesebb lett hátul a 86, így jöhetett a komplett widebody szett. De előbb nézzük még mi változott a futómű terén. BC Racing coilover szett Swift rugókkal és Techno Toy Tuning lengőkarokkal, illetve Maverick Motorsport és Future Fab kiegészítőkkel lett összeszerelve. A fék is teljesen egyedinek mondható. 300ZX főfékhenger és Mazda RX-7 4 dugattyús fékek lassítják az autót. A tengelyekre AME F Zero felniket csavaroztak 9,5x15-ös méretben és ezekre Nitto NT05 gumikat húztak. 
Kívül az Orogon Lab szélesítések mellé feldobtak egy Kouki Levin frontot D-Max első lökhárítóval. A géptető a Haymakertől érkezett. A küszöbök az Eleven Paint & Fiber által gyártott darabok. Karbon visszapillantók és egyedi LED-es hátsó lámpák is helyet kaptak, majd az egészet leöntötték "Sage Green" fantázianevű festékkel. A motortér ponthegesztve lett és Carbing toronymerevítőt is beszereltek Danielék. 
A beltérben ugyanaz a hangulat köszön vissza mint kívül. Recaro ülések tartják a sofőrt és utasát Crow övekkel. A 6 pontos bukócső az Ace Up Motorsporttól érkezett. Az egyedi műszerfalon AEM műszerek kaptak helyet és a sofőr Personal Grinta kormánnyal terelheti az autót. Az ajtókárpitok helyére Techno Toy Tuning burkolatokat csavaroztak fel. 
Alapjaiban nem változtatták meg a formát, de mindenhol erősebb és stabilabb lett, ráadásul egy remek motort is beépítettek. Biztos van aki szerint szentségtörés, de az autóépítésben nincsenek szabályok, ráadásul egy mesekör után, megváltozna a vélemény. 
További képekért kattintsatok IDE! 





 

 

Forrás: Speedhunters