Amíg más márkarajongók olyan modelleket keresnek, amikben tombolnak a lóerők, lehetőelg sok henger dolgozik és az sem baj, ha egy turbó besegít, addig a Volkswagen rajongók körében egy 100 lóerő alatti, automata Golf is boldogságot tud okozni. Phillip ugyanis a véletlen folytán talált rá erre atz 1979-es egyesre, amiben 75 lóerős 1,5-ös motor dolgozik 3 sebességes automata váltóval, ráadásul 100.000 km alatti futásteljesítménnyel, de amitől igazán izgalmas a dolog, hogy ez egy full USA modell, márpedig erre igen nagy a gerjedés Európában.
 
Az autó 10 éve pihent egy pajtában. Ez pedig hozza magával azt, hogy "néhány" dolgot cserélni kellett az autó alatt, viszont a rozsda nem ette meg, úgyhogy kiváló alapnak számított. Szinte minden fontos alkatrészt ghyári, új darabra cseréltek, kipufogórendszert, fékeket, viszont a futóműnél a TA Technix levegős rendszerére esett a választás, ami természetesen TÜV engedélyes. Ezután már felkerülhettek a módosított BBS RS felnik, 6,5x17 és 7x17 méretben. Zero lip és centerlock optika teszi különlegessé a közepeket és ezekre a görgőkre 165/35 valamint 185/35 méretű Nankang gumikat húztak. 
 
A magasság megvan, jöhet a külső! 
 
Kamei X1 kötény, Taifun, kocka, fényszórók és HB design szerepel a változtatások között, amiből az utóbbi ugyan Audi-kon megszokott, de a sárga autóhoz kötelező választás volt. 
Az utastérben is minden tökéletes gyári. Barna, USA műszerfal, óracsoport, térdvédő, kormány és biztonsági öv. Az ülések barna huzatát teljesen felújították. Még a rádió is teljesen gyári, de egy Golf rajongó számára így az igazi a szett. 
 
Phillip nem csak ezen az autón élte ki perverzióit. Van még egy G60 Mk1 Cabrio és egy 400 lovas turbós egyes is a háznál, úgyhogy igazi rajongónak számít. A kérdés már csak az, hogy mi lesz a következő projekt? 
 
További képeket IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: vau-max.de