Logan Ellis pick up-okat épített korábban és rendszeresen járt velük különböző versenyekre, ahol a 6,7 Powerstroke kormánya mögött, elég sok kupát sikerült bezsebelnie. Igazi amerikai forma, igazi amerikai gépekkel, azonban megunta a dolgot, vagy csak kíváncsi volt és ki akart próbálni egy német mérnöki műremeket. Vagyis először csak egy összkerekes autót akart, ami nincs kiemelve és városban is kényelmesen használható. Megnézte a Subaru-t, de nem volt nagy a szerelem, így került képbe az Audi. A TTS viszont kicsinek bizonyult, az S6-ból pedig elég sok rohangál az utakon arrafelé, úgyhogy az S7 lett a befutó. Boldogan át is vette az autót és akkor még nem sejtette, hogy ezt sem fogja gyári állapotban hagyni. 
 
2017. február 18-án gondtalanul gurult az autóval, de egy erős esőzés megviccelte a Quattro hajtást és a kocsi lesodródott az útról. Szerencsére nem történt nagy baj, csak az első lökös sérült, Logan pedig úgy döntött, RS7 lökhárítót szerel fel az eredeti helyére. Innen pedig nem volt megállás! 
 
Logan elkezdett kutatni widebody szettek után és a Clinched illetve a Prior Design készlete tetszett neki. Végül az utóbbi mellett döntött, mert az sokkal közelebb áll a gyári formákhoz, illetve összedolgozva a gyári ívekkel, igazán brutális megjelenést kölcsönöz az Audinak. Kicsit olyan, mintha az AMG Black Series ellenfele lenne így a kocsi. Az eredetileg fehér autó szaténfekete fóliázást kapott és ezután jöhettek a felnik is. 
 
A kerékjáratokban fekete, Vossen MX-1 felnik forognak, 10,5x21 méretben, Michelin Pilot Super Sport gumikkal szerelve. A futómű levegős, ami AirLift Performance és Viair alkatrészekből áll, illetve a csomagtartóban kapott helyet, igényesen beépítve. Itt helyet kapott az erősítő és a mélynyomó is. A belteret feldobja még a Starlight fantázianévre hallgató, alcantara tetőkárpit, amiben 1300 LED imitálja a csillagos égboltot. 
 
Az autó egyébként leginkább showcar, de azért egy S7-ben van némi akarat is alapból, ami egészen pontosan 450 lóerőt jelent. Némi módosítás után, amik között APR, AWE alkatrészek szerepelnek főleg, rögtön felugrott 600-ra a lovak száma. Az autó hangját FI kipufogórendszer engedi szabadba. 
 
Igazából ez pontosan olyan építés, mint ami manapság divat. Szélesítés, megfelelő felni, egy kis ültetés és némi optimalizálás. Ettől függetlenül nem lehet megunni. 
 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Forrás: Stanceworks