2016 van, de néhányan még mindig nehezen fogadják el azt a fajta autóépítést, ami az ázsiai szigetországból származik. Tény, hogy gyakran látni túlzásokat, de azért felbukkannak szokatlan, de ugyanakkor még emészthető darabok is. Az E-osztályra eddig sem úgy tekintettünk, mint vérbeli sportautó. Az AMG, Brabus és egyéb tuningolt verziók elég komoly teljesítményre képesek, de a külső tekintetében mindig ízlésesek maradnak. Toshiki Omura viszont nem fogta vissza magát és teljesen újragondolta a gépet. 

Európai szemnek szokatlan megoldások egy E Mercin. 

Nincs hideg elegancia, inkább sávtakarító megjelenés. A versenyautó érzés megvan, de akik azt várták, hogy 2JZ figyel a géptető alatt, azokat ki kell ábrándítsam. A motor és a belső tér is gyári (még). Véleményem szerint nincs azzal baj, ha csak külsőre néz ki erősnek egy autó, de ezen lehetne vitatkozni napokig. A lényeg, hogy a tulajnak így tetszik és imádja használni.

Viszont a külsőn elég komoly beavatkozások történtek. Az első lökhárító egy Ridox-féle JZS160 ami Aristo-ra készült, és az eredeti Mercedes-lökős keveréke. A küszöbök is Aristo-ra készültek, de a K-Break-től érkeztek. A hátsó lökhárító is keverék: K-Break és Mercedes darabokból illetve az alsó részre egyedi diffúzor és a szélekre Vortex légterelők lettek applikálva.Ha már versenystílus, akkor még a csomagtartóra is simán felkerülhet egy URAS 3 DGT karbon szárny. A sárvédőket elöl 5, hátul 7 centivel húzták ki. A motorháztető a C63 AMG formáját idézi, annyival megspékelve, hogy gyorszárak is kerültek rá. Ezek mellett apróság, de a lámpákat lesötétítették. 

A 2 részes Work Meister S1R felnik elég tekintélyes méretekkel rendelkeznek (nem véletlenül lettek azok a sárvédők megerőszakolva!). Elől 10x19 et -20 225/35-ös gumikkal ,míg hátul 11x19 et -35 355/35-ös kaucsukhengerekkel szerelve. A tökéletes magasság elérése érdekében a Scherzen coilover szetthez egyedi K's BPA rugókat használtak, így semmiképp sem lesz bántódásuk a felniperemeknek illetve a sárvédőnek.

A felhasznált alkotóelemek mind minőségi termékek, és még így is biztos lesz olyan ortodox Mercedes-rajongó, aki nem fogja tudni feldolgozni ezt a gépet. Ettől még ez az autó durva és kívánatos. Személy szerint több olyan építést szeretnék látni, ahol kicsit jobban elengedik a fantáziájukat az építők. Aztán ki tudja? Lehet csak attól különleges, hogy nagyon kilóg a sorból és ha több ehhez hasonló kinézetű E-Mercit látnánk már unalmas lenne. 

 

Forrás: Stancenation