A második nap.
 
Szombat az a nap, amikor a látogatók teljesen megszállják a kiállítás területét. Mindenhol fotósok, de főleg csodálkozó embereket látni, ami nem véletlen. Idén ugyanis nagyon komoly lett a felhozatal. Persze még így is lehetett hallani és napközben különböző fórumokon is olvasni, hogy: "Mitől nagy szám? Csak 4 kerék meg egy ültetés."
Nos, ez nem teljesen van így. Ugyanis sok esetben, nem csak felcsavaroznak 4 felnit és húúú de jó, hanem komoly meló történik, hogy úgy álljon az a kerék, ahogy az építő megálmodta. Ezt hívják "mateknak". Matek, mert sokszor tényleg megy a méricskélés, hogy pontosan az ívnél legyen az a kerék. Annál az ívnél, amit lehet, elég erősen meg kell dolgozni, a tökéletes fitment érdekében, az ET számokról nem is beszélve. Úgyhogy nyugodtan kérdezze meg mindenki az építőket, hogy mennyi meló volt az adott autóval, mert lehet sokan meglepődnének a válaszokon. Sőt! Volt olyan verda, ami a beköltözés napjának reggelén még darabokban volt, de most ott áll, és mindenki csodálja. 
Amit még kiemelnék, az a Fritzenfest pavilonja. Nagyon komoly autókat vonultattak fel. Rengeteg ritkaság is található náluk. A japán és német szekerek mellett még egy "renegade" verda is elbújt Ferrari jellel az orrán. Külön kiemelném Andor egyesét. A srác durván átdologzta a tavaly még Rat külsőbe bújtatott Golfot! Nem is tudom. Pikes Peak vagy Hill Climb, de a lényeg, hogy minden kiegészítő tökéletesen el lett találva. Főleg az ultragigaüberbrutál hátsószárny. 
A külső parkolóban is láthattunk szép autókat dögivel. Számomra úgy tűnt,hogy kevesebb kocsi volt mint az elmúlt években, ami vagy azt jelenti, hogy minden "klub" bejutott, vagy kevesebben akarták megmutatni magukat a murván. A lényeg mindenesetre az, hogy érdemes volt kint is körbenézni, mert sok olyan autót láttam, ami akár bent is megállta volna a helyét! Nagyjából ez volt a szombat. Ma még mindig érdemes kilátogatni mindenkinek! Délután pedig izgatottan várjuk a díjátadót!