Vannak autók, amiket minden találkozón láttunk már, és vannak autók, amiket csak képeken is csak ritkán. Erik "piknikkosara" az utóbbi csoportba tartozik.



Az alap egy '90-es MK1 zapphiresilver színben. Az egész autó sérülésmentes gyári fénnyel rendelkezik, rozsdamentes és az összes gyári kulcs megvan hozzá. A motor egy 1,8 literes ABT nagyszelepes hengerfejjel szerelt verzió, amihez 4-2-1-es Supersprint leömlő csatlakozik és teljes rozsdamentes rendszerben folytatódik.

Kicsit meglepő, hogy ehhez gyárilag (!) egy automata váltó kapcsolódik. Minden extra a mai napig hibátlanul működik. (Szervokormány , elektromos antenna, külső hőmérsékletmérő, fedélzeti computer).

A beltér viszont átalakult. Puha barna Jetta műszerfal, barna GTI kormány, fa előlapos műszerfal, a hozzá tartozó fa rádióval, barna térdvédő, 2 fokozatú kevláros ülésfűtés.  Az ülést eredeti Ferrari bőrrel húzták be és baseball labda varrással díszítették. A lökösök lecserélődtek fémre és mindenhol alumínium léceket találunk. A műanyag kilincseket fém kilincsekre cserélték, amikbe a tulaj és a párjának a nevét gravírozták. Fém tükrök váltották a műanyag visszapillantókat és a háromszög ablak is nyithatóra cserélődött.