Január 14 és 16 között fogják megtartani az idei Tokyo Auto Salon kiállítást, amiról biztosan fog érkezni anyag bőségesen. (Legalábbis nagyon remélem!) Ezen a rendezvényen mindig durva projekteket állítanak ki, de ebben nincs semmi meglepő, hiszen Japánban alapból elmebeteg dolgok szoktak születni. Daigo Saito is kiállít néhány érdekes autót ez már biztos, azonban egy bizonyos autótól hangosak a különböző oldalak egy ideje. 
 
Daigo Saito-t nem gondolnám, hogy különösebben be kéne mutatni. A japán pro drifter az Egyesült Államokban is sikeres és több különleges építés fűződik a nevéhez, köztük egy 1200 lóerős Nissan GT-R R35. Karrierjét még 2004-ben kezdte egy JZX90 volánja mögött, majd 2008-ban meg is nyerte a D1 Grand Prix bajnoki címét. 
2015-ben megépítette az első driftre alkalmas Lamborghini Murcielago-t és 2019 óta egy Toyota GR Supra-val versenyzik. Dióhéjban ennyi. Azonban most nem a karrirer a lényeg, hanem ez az eszméletlenül széles és erős Hakosuka
 
Az első generációs Nissan Skyline GT-R nem éppen gyakori alap, meg aztán már rég nem tartozik az elérhető kategóriába, viszont ez Daigo Saito-t és csapatát nem igazán érdekelte. A Pandem-mel közösen készítettek az autóhoz nagyon durva szélesítéseket és ezek alá már simán elfértek a széles Work felnik a Yokohama slick gumikkal. A hátsó futóműhöz Kei Miura tervezett egyedi lengőkarokat. 
A motorháztetőn kifigyelő 8 darab "trombita" már elárulja, hogy nem RB motort pakoltak be a motortérbe, sőt! Nem is japán szív hajtja az autót, hanem amerikai, mégpedig egy Dodge R5P7 NASCAR V8 versenymotor, ami 800 lóerővel terrorizálja a hozzácsatlakoztatott, 4 sebességes RTS GForce váltót, amiből a Sikky/Winters diffin keresztül érkezik meg az erő a hátsó kerekekhez. 
A bukócső, a versenykormány, hidraulikus kézifék, Bride ülések és csupasz fém felületek kötelező "tartozékok" egy ilyen autó esetében. 
 
Daigo Instagram oldalán más érdekességeket is ki lehet szúrni és remélhetőleg mind látható lesz az TAS-on!