Az airride ma már szinte kötelező tartozék. Egyre kevesebb "static" verdával találkozni a különböző oldalakon. Nincs is ezzel baj! Ma már nem elérhetetlen egy stabil szett és azért még mindig levegős rendszerrel lehet igazán jó eredményeket elérni. Sokan viszont pont ezért morognak. "Csak egy felni meg ültetés! Mi ezen nagy szám?" Néhány ember  csak ennyit lát, pedig rengeteg matek és munka kell ahhoz is, hogy az adott autón minden úgy álljon ahogy kell. Vegyük például a képeken látható Mercit! Első ránézésre mindenkinek feltűnik, hogy földön van és a BBS LM felnik is tökéletesen illeszkednek. Azonban ezért a perfekt fitmentért tenni is kellett egy-két dolgot! A futómű Airlift Performance termék, viszont a gátlók egyedileg lettek átalakítva. Ahhoz, hogy a klasszikus felnik tökéletesen elférjenek, elöl 4, hátul 8 centivel kellett kiszélesíteni a sárvédőket, ezt pedig sima peremezéssel nem lehetett megoldani, úgyhogy szét kellett vágni azokat és úgy kellett a kerekekhez igazítani. Mindezt olyan minőségben, hogy teljesen gyárinak hasson! A felnik sem kispályás darabok! A BBS  alapból jó választás, itt viszont a méretek is állkoppantóak. Elöl 12x19, míg hátul 13x19! Az ET-t nem tudni pontosan, de biztosak lehetünk benne, hogy nem átlagosak. A tökéletes kiállásért pedig még be is lettek döntve, amivel az Euro verda egy kis VIP érzéssel lett gazdagabb. Félelmetesen jól néz ki a Merga! Az indonéz rendezvényeken díjazták is, de a tulaj szeretné eljuttatni a kocsit komolyabb külföldi rendezvényekre is, mint például SEMA, Bangkok Autoshow vagy éppen a Tokyo Auto Salon. Mr. Kenzo biztos lehet benne, hogy sikere lesz a kocsinak! Még több képért csak KATT IDE!





 

 

Forrás: StanceNation