Egy klasszikus japán autó, az Egyesült Államokban, brit építő kezei közül. Na ez igazán nemzetközi cucc!

Las Vegasban tényleg minden megtalálható volt, az építések minősége pedig felfoghatatlan. Amikor pár szót váltottunk az autók tulajaival, először csak az adott autóba beleölt munka mennyisége, a felhasznált alkatrészek, és a különböző megoldások okoztak meglepetést, aztán gyanútlanul feltettük a kérdést, hogy mégis mennyi az annyi, és akkor esett le igazán az állunk! Nagyon sok esetben hat számjegyű volt az adott autóba beleölt összeg, de voltak hát számjegyű építések is, amiket átszámolva, még az edzetteb (értsd: pénzesebb) arcok is kapkodnák a levegőt.

Az EBC Brakes standján állt letakarva sokáig ez a Corolla. Érdekesség, hogy az eddig legnagyobb standot hozta a gyártó, aminek oka, hogy a cég tavaly ünnepelte a 40. évfrodulóját, így nem akarták elaprózni a dolgot. Az autó a Petrol Headonism és a DS1 Collection közös projektje, és aki egyból rávágná, hogy ez „csak” egy újabb restomod építés, az kicsit várjon még, mert ez annál kicsit több. 9 hónap és kicsit több mint 1500 munkaóra kellett, hogy határidőre elkészüljön az autó, ami jelen esetben augusztus volt, hiszen még át is kellett juttatni az autót Angliából, az USA-ba.

Én pont annyira szeretem a fekete autókat, mint amennyire szétver az ideg tőlük, hiszen tisztán tartani szinte lehetetlen, viszont egy igazán szép fekete fényezés minden autónak jól áll. Ebben az esetben nem aprózták el a srácok, és a Lamborghini, Nero Granatus árnyalatát választották, ami napfényben válik igazán különlegessé. Az Elite Carbon Composites néhány karbon kiegészítővel járult hozzá a projekthez, amik alig észrevehető módon vannak jelen a lökhárítónál, a lámpák körüli betéteknél, vagy a hűtőrácsnál.

A kerékjáratokban ismerős formát találunk, hiszen három küllős Advan felnik gyakran kerülnek Corolla-k alá, itt viszont egyedi méretekről van szó, és a 6AD Forged Wheels készített egyedi, háromrészes görgőket az autó alá. A motortérben 4A-GE erőforrást találunk, amit az Alpha Performance Fabrication piszkált meg picit. A leglátványosabb megoldás az ITB a karbon trombitákkal. Biztos fantasztikusan szól!

Egy ilyen építésnél, általában, sprotülések, versenyövek, karbon ajtókárpitok és egyéb finomságok kerülnek beszerelésre, itt azonban kényelmes, állítható ülések kaptak helyet. A kockás minta kicsit Porsche-s beütésű, de az Alcantara-val sem fukarkodtak. Az összképet a fa Momo Indy kormány és a fa váltógomb teszi tökéletessé.

Végezetül pedig jöjjön a cikk elején említett ráfordított összeg. 250.000 dollár. ami jelenlegi árfolyamon, 1 millió híján 90 millió forintot jelent.
 
Szerinted ér ennyit ez az autó?