Az idén is főként Battle of the Builders nevezett gépekkel körülpakolt Velocity Live Stage rámpáján meglepve fedeztem fel ezt a patent E30-ast. Az 1989-es évjáratú 325-ös a Mothers (évtizedes múlttal rendelkező, hazánkban gyakorlatilag ismeretlen kaliforniai autóápolási termékcsalád) erre a szezonra meghirdetett szépségversenyének jelöltjei között szerepelt. Az előkelő helyet pedig minden bizonnyal a típus idekinti - pláne ebben a formában történő - ritkasága miatt is kiérdemelte, na meg persze Orange County egyik top műhelye, a Rhino Customs neve sem egy utolsó szempont.

Az autón figyelő eredeti Rocket Bunny / Pandem bodykit a tavaly látott E46-os szetthez hasonlóan egyszerűen pazar, egyetlen részletében sem megy a gyári ívek és vonalak rovására. A szegecselt kiegészítők agresszív, de mégis korhű megjelenést adnak a majd' harminc éves modellnek, mindez a Marlboro-s színválasztással és a széles 17 colos mélyperemes polírfelnikkel kiegészülve már több, mint parádés.

A motortérbe sajnos nem leshettünk be, de sötétített ablakok mögül elővillanó bukóketrec, a Vortech matrica a szélvédőn, a Wilwood fékek, valamint a hátsó rendszám helyén kivezett kipufogók azért elárulnak ezt-azt a technikáról.

 

Miután cirka fél órát eltöltöttem a bimmer négyzetcentiméterenkénti átvizsgálásával és fotózásával, még fel sem ocsúdhattam igazán, rögtön szembetalálkoztam vele is:

A koncepció szinte ugyanaz, a mutatós szaténfóliával, matricázott gumikkal szerelt Rotiform felnikkel és az Accuair airride rendszerével már inkább az styling felé billen a mérleg nyelve. A végeredmény viszont ez előzőhöz hasonlóan egyetlen smiley-val kifejezhető: nyálcsorg

Galériánkban mindkettőről találtok képeket - kinek melyik jön be jobban?

 

Fórum: Témaindító komment (Quad, 2016. november 04.)

Forrás: Carstyling.hu