A közösségi oldalak előtt egész más volt minden, legalábbis ami az autós életet illeti. Sokat bandáztunk, közösen szerelgettük a kocsikat és nem volt alkalmazás, ami felhívta a figyelmünket, hogy milyen találkozó lesz a hétvégén, mégis ott voltunk mindegyiken. Ugyan ma is bandázunk a haveri körrel és szerelgetünk is, de ugyanúgy működik a dolog, mint az edzőterem esetében: Ha nem jelentkezel be, akkor nem is voltál ott. Ez mondjuk nem nevezhető akkora negatívumnak, max elvitte az egészet egy kicsit más irányba, amit a szenvedélyből, szereplési vágy lett. ( Természetesen mint mindig, most is vannak kivételek!) Azonban amit már nevezhetünk negatívumnak, az a vélemények kontroll nélküli kinyilvánítása. Ugyanis bármit is tölt fel az ember az adott oldalra, mindig megérkezik valaki, vagy valakik, akik nem bírják magukban tartani mondanivalójukat és a "Csak a véleményemet írtam le" szöveg mögé bújva szólnak be mindenkinek. Félreértés ne essék! Lehet mindenkinek véleménye, csak éppen nem mindegy, hogyan adjuk ki magunkból. Na és ezzel meg is érkeztünk a cikkünk alanyához! Ugyanis az autó tulaja Vladimir Kormanovsky, folyamatosan kapja az ívet az internet népétől, miszerint: "Nem lehet büszke az autójára, mert egy csavart sem húzott meg rajta!"

Mennyire röhejes ez a hozzáállás! Attól, hogy valaki nem született karosszérialakatosnak, fényezőnek vagy kárpitosnak, attól még lehet stílusa, és MINDEN amit az adott autón látunk, az a tulaj fejében született meg! A kivitelezést lehet másra bízta, de ötlet nélkül csak egy gyári ötös Golfot látnánk a képeken. Szerencsére Vladimir nem foglalkozik túl sokat a károgókkal és kigurul a nagyobb rendezvényekre, ahonnan sosem megy haza üres kézzel. Elnézve a kocsit, ez teljesen érthető. A GTI REVO Stage II kezelést kapott és egyedi kipufogórendszert, aminek köszönhetően 280 lóerő és 360 Nm nyomaték áll rendelkezésre. A futómű levegős és Airlift Performance elemekből áll. Ezt egészítik ki a TTRS és Megan Racing lengőkarok illetve Koni gátlók. A teljesen letisztított bódét Audi RS pirosra fényezték át. Felkerültek az SRS-TEC első sárvédők 2,5 centivel szélesebbek a gyárinál, hátul pedig 5 centivel szélesítették ki az autót. Az első toldat gyári GTI Edition 30, a hátsó lökhárító pedig R32-ről érkezett. A hátsó lámpák módosított VALEO LED-es darabok. Az eredetileg matt fekete elemeket, fényes feketére fújták. Az ívek szépen ráülnek a BBS RF felnikre, amiknek mérete, körben 10,5x18 ET0 (20 milliméteres nyomtávokkal). Ezekre Toyo T1 Sport gumikat húztak 225/35-ös méretben. A fitment az elöl 7,5, hátul pedig 9 fokos dőlésnek köszönhető. A beltér is átalakult, nem is akárhogy! Recaro Opel OPC ülések fogadják a sofőrt és utasát, amiket teljesen átbőröztek, a komplett beltérrel együtt. A csomagtartóban találjuk az airride beépítést, egy Kicker mélynyomót és Alpine erősítőt. 

Összességében ez egy alaposan átgondolt és minden részletre kiterjedően átépített autó lett, amire mindenképp büszke lehet a gazdája! 

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: True Fitment