A jó dolgokból szinte mindig kimaradnak az Európaiak. Ebből a Honda-ból ugyanis nagyon keveset látni, főleg ütős darabot itthon. Bezzeg az Angoloknál van gazdagon..... 

Mit tehet az ,aki megszállott Honda fan és szüksége van egy szaladgálós autóra, miután a Civic-jét már show állapotra hozta? Normális esetben vesz magának egy egyszerű, nem túl feltűnő autót, mondjuk egy Octavia kombit, és azzal intézi a napi teendőket. Ben Parker viszont nem teljesen normális és inkább valami olyat vett, amiben igazán jól érzi magát. Ez pedig a képeken látható Integra DC5. Pár éve még egy  hidraulikus futóművel szerelt Civiccel borzolta a kedélyeket, jelenleg pedig testvérével garázdálkodnak a Youtube-on és készítenek vlogokat. Szóval, ahogy az várható volt, ez a Honda sem maradt érintetlen. A 2 literes K20A3 motorral és 5 sebességes váltóval szerelt autóra felszereltek egy A-Spec toldatot, majd arra még felszereltek egy Subaru Impreza koptatót. A hátsó ablaktörlőt pedig eltüntették. Az autó gyári színével tökéletesen elégedett volt a tulaj, viszont a kocsi magasságán változtatni kellett! Mivel korábban is gombnyomásra ereszkedett le a bódé, ezért Ben most is ezt az utat választotta, azzal a különbséggel, hogy most airride került beszerelésre. Az AirREX levegős rendszer Airlift Performance AutoPilot V2 vezérlővel egészült ki, és a csomagtartóban kapott helyet. Ennek segítségével ereszkedik rá a karosszéria az Enkei NT03+M felnikre, amik elöl 9,5x18 ET27, hátul pedig 10,5x18 ET30 méretekkel rendelkeznek. A beltérhez nem nyúlt hozzá a srác, mert tökéletesen elégedett volt a plüss belsővel, meg aztán ez egy napi használatos autó, úgyhogy a komfortnak meg kellett maradnia. Annyira egyszerű az egész, de mégis olyan jól néz ki az összkép, hogy nem is kíván az ember semmi tolakodó hátsó szárnyat, vagy egyéb kiegészítőt, amit manapság ráaggatnak a japán autókra. 

Még több képért KATT IDE! 



 

Forrás: Fast Car