Amikor az ember a SEMA Show-n sétálgat, nem árt, ha lelkileg felkészül arra, hogy olyan dolgokat fog látni, amit eddig valószínűleg soha. Európaiként pedig még erősebb ez a szabály, hiszen nálunk elég komoly szabályzások vannak, és néhány valódi showcar kivételével, viszonylag ritkán láthatunk olyan építéseket, amik legvadabb álmainkban sem léteznek. Las Vegas-ban viszont még tovább lehet emelni a tétet, hiszen „odaát” a legelképzelhetetlenebb gépekkel is közlekedhetnek az utakon, teljesen legálisan, és ezt talán még nehezebb feldolgozni.

A külső terület egyik legérdekesebb építése volt a képeken látható Nissan 350Z, amit az MLZ Garage épített. Ez is egy olyan autó volt, aminek a környékén mindig nagy volt a mozgás, ami teljesen érthető. Már maga a külső. Extrém széles widebody, ami alatt simán elférnek a brutál széles Wedz Kranze felnik. Az ajtók után válik izgalmassá a dolog, mivel a komplett csővázas szerkezet szabadon látható, így minden alkatrészt alaposan megnézhetünk, köztük a motort is!
Igen, a motort! Persze már a frontrészen gyanús a keresztben beépített motor, aminek a formája nagyon messze van a megszokott, V6 VQ-tól. Ez ugyanis 4 hengeres és Honda termék, egészen pontosan egy K24, ami kapott egy jókora csigát is, hogy ne legyen gyenge. Azonban itt nem áll meg a dolog! Hátul is találunk egy K24-es motort, ami szintén turbós!
 
Dupla motoros autókat láttunk már korábban is, bár ez nem vált trenddé az évek alatt, köszönhetően a bonyolultságának. Itt is azért lehetett némi matek, hiszen motoronként egy-egy, 6 sebességes váltó gondoskodik a tengelyek hajtásáról, és ez totál összhangban működik, akárcsak a vezérlők. Motoronként 500 lóerőt mondogattak kint, úgyhogy, ha belegondolunk, hogy milyen könnyű lehet az egész szerkezet, akkor a rendelkezésre álló 1000 lóerővel elég jót lehet autózni.

Az utastérben két darab Status ülés található a hozzátartozó övekkel, egy mélyagyas Street Aero kormány, egyedi műszerfal, ami két darab digitális kijelzőnek ad helyet. Ezekkel lehet figyelemmel kísérni a motorok állapotát. Ami viszont magára vonz minden tekintetet, az a váltókar, ami egyszerre kezeli a két váltót. Műszakilag és a megjelenése is fantasztikus, úgyhogy azt is lehet nézegetni egy darabig.

Kiállítva is nagyon durva, de voltak olyan szerencsések, akik a SEMA után, este láthatták az utakon is az MLZ Garage alkotását! Na őket nagyon irigylem! Sebaj! Jövőre felkutatom a kiállítás utáni találkozókat is!