Nem mondom, hogy túl könnyen ment összerakni ezt a cikket, mert miután Laci összeírta a tudnivalókat, a böngészője fogta magát és minden adatot eldobott. Idegbaj, káromkodás stb, aztán vártam türelmesen, hogy újra elküldje az autóval kapcsolatos dolgokat. Azt gondolom megérte várni. Ha mondjuk Astrát szeretne az ember csinálgatni, akkor nem igazán a sokajtós verzió jut az eszébe, Lacinak viszont ez tetszett és meg is csinálta olyanra, hogy talán még azok is elismerően biccentenek, akik egyébként nem szeretik a márkát. 


Történetünk 2007-ben kezdődik. Főhősünk akkoriban egy autókereskedésben dolgozott értékesítőként. Ezt az Opelt pedig épp beszámították és Lacinak egyből megtetszett a forma. Olyannyira beleszeretett, hogy lefoglalózta az autót és még abba is belement, hogy a korábbi tulaj addig használja, amíg megérkezik az új gép. Akkor még nem volt ennyire feltűnő a vas. Irmscher toldatok és 15-ös felnik jelentették a módosításokat. Ahogy tulajdonost váltott a családi szekér, egyből történt pár apró változás. TA gewinde és 8x17-es Lenso felnik kerültek az autó alá, illetve a lökösöket lesimították. Ezzel így mindenki elégedett volt. Egy darabig..... 

2011-ben Astra coupe lökhárító váltotta a gyári darabot, persze ez is letisztítva. Ehhez még új küszöbök is kellettek, amiket üvegszálból gyártatattak le. Laci elégedett volt a magassággal, de április környékén csörgött a telefon és egy törött Fabia-ból, kedvező áron hozzájuthatott egy komplett airride szetthez. Mondani sem kell, hogy ráugrott a dologra. Szerencsére kisebb változtatásokkal bekerült az autó alá. Az első gátlókat rövidíteni és keményíteni kellett. Aztán jött a nyár, és az autópályán egy haver hátulról megkínálta az Astrát. Ilyenkor mindenki kiborul és hisztibe kezd, de Laci nem akadt ki. Sőt! Egyből meglátta a lehetőséget a dologban és lefalazta a csomiajtót és másik lökhárítót szerelt fel hátra. Ráadásul a biztosító elég jól fizetett, úgyhogy új felniszettel is megajándékozta magát. Így kerültek RH ZW1 görgők a kerékjáratokba, polírozva 8" szélességben, ami nem tartott sokáig, mert sikerült beszerezni nagyobb peremeket és így elöl 9 hátul 10" lett az új szélesség. 

2016-ban viszont kellett valami újdonság. Először az első lökhárító változott. Egy gyári lökhárító lett összedolgozva H Astra középrésszel, amit még le is simított csakúgy mint korábban. Ezen kívül Vento toldat és Passat rács is beszerelésre került. Hátul H Astra és G Astra lökhárítók lettek összedolgozva és a gyári küszöbök is visszakerültek, de az emelőpontokat eltüntették. A sárvédők 1 centivel lettek kihúzva. Az airride is frissítve lett. Színre fújt tartály és rozsdamentes merevcsöves ún. hardline lett beépítve. A felnik is lecserélődtek. Ezúttal Porsche Cayenne gurigák kerültek az autó alá. A 8x18-as kerekekkel nem volt túl elégedett, ezért Japan Racing JR10 lett helyettük. Elöl 8x17 185/35 hátul 9x17 195/40-es gumikkal. 

Hiába a sok elismerés, a meghívások a különböző talikra, Laci még mindig nem elégedett az összképpel. A felniket le akarja cserélni és az airride is módosulni fog, hogy még lejjebb kerüljön a bódé. Nagyon hálás Daninak és Eriknek a rengeteg segítségért, de a legtöbbet feleségének, Timinek köszöni. Az Ő támogatása nélkül nem jutott volna idáig.