29-s Körzet Astra
Történetünk 2007-ben kezdődik. Főhősünk akkoriban egy autókereskedésben dolgozott értékesítőként. Ezt az Opelt pedig épp beszámították és Lacinak egyből megtetszett a forma. Olyannyira beleszeretett, hogy lefoglalózta az autót és még abba is belement, hogy a korábbi tulaj addig használja, amíg megérkezik az új gép. Akkor még nem volt ennyire feltűnő a vas. Irmscher toldatok és 15-ös felnik jelentették a módosításokat. Ahogy tulajdonost váltott a családi szekér, egyből történt pár apró változás. TA gewinde és 8x17-es Lenso felnik kerültek az autó alá, illetve a lökösöket lesimították. Ezzel így mindenki elégedett volt. Egy darabig.....
2011-ben Astra coupe lökhárító váltotta a gyári darabot, persze ez is letisztítva. Ehhez még új küszöbök is kellettek, amiket üvegszálból gyártatattak le. Laci elégedett volt a magassággal, de április környékén csörgött a telefon és egy törött Fabia-ból, kedvező áron hozzájuthatott egy komplett airride szetthez. Mondani sem kell, hogy ráugrott a dologra. Szerencsére kisebb változtatásokkal bekerült az autó alá. Az első gátlókat rövidíteni és keményíteni kellett. Aztán jött a nyár, és az autópályán egy haver hátulról megkínálta az Astrát. Ilyenkor mindenki kiborul és hisztibe kezd, de Laci nem akadt ki. Sőt! Egyből meglátta a lehetőséget a dologban és lefalazta a csomiajtót és másik lökhárítót szerelt fel hátra. Ráadásul a biztosító elég jól fizetett, úgyhogy új felniszettel is megajándékozta magát. Így kerültek RH ZW1 görgők a kerékjáratokba, polírozva 8" szélességben, ami nem tartott sokáig, mert sikerült beszerezni nagyobb peremeket és így elöl 9 hátul 10" lett az új szélesség.
2016-ban viszont kellett valami újdonság. Először az első lökhárító változott. Egy gyári lökhárító lett összedolgozva H Astra középrésszel, amit még le is simított csakúgy mint korábban. Ezen kívül Vento toldat és Passat rács is beszerelésre került. Hátul H Astra és G Astra lökhárítók lettek összedolgozva és a gyári küszöbök is visszakerültek, de az emelőpontokat eltüntették. A sárvédők 1 centivel lettek kihúzva. Az airride is frissítve lett. Színre fújt tartály és rozsdamentes merevcsöves ún. hardline lett beépítve. A felnik is lecserélődtek. Ezúttal Porsche Cayenne gurigák kerültek az autó alá. A 8x18-as kerekekkel nem volt túl elégedett, ezért Japan Racing JR10 lett helyettük. Elöl 8x17 185/35 hátul 9x17 195/40-es gumikkal.
Hiába a sok elismerés, a meghívások a különböző talikra, Laci még mindig nem elégedett az összképpel. A felniket le akarja cserélni és az airride is módosulni fog, hogy még lejjebb kerüljön a bódé. Nagyon hálás Daninak és Eriknek a rengeteg segítségért, de a legtöbbet feleségének, Timinek köszöni. Az Ő támogatása nélkül nem jutott volna idáig.
Vagy irhatnäl egy felhasznälo nevet...
Mert ez igy olyan szedett vedettnek tünik.