Cikk: Ültetés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetés

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
TaaT
#3843
2013. április 18. 14:17
Fordítva nagyon nehéz berakni, de volt már akinek sikerült g4-be első rugót hátra rakni.

Ha kicsi benzinesed lenne azt mondanám nagy benzineshez vagy dízelhez való ültetőt kaptál de ez nem így van most valszeg.
Nevemsincs
#3842
2013. április 18. 14:16
ránézésre jónak tűnik (mint laikus)
graditomi
#3841
2013. április 18. 14:14
Kerék mögé befényképezve:
Nevemsincs
#3840
2013. április 18. 13:50
ki is tudod próbálni... keress egy tollat (ami nyomós), vedd ki a rugót... nyomd össze, majd fordítva is próbáld meg

lehet érdemes lesz fontolóra venni, hogy kiveteted, eladod és egy rendes rugógyártó rugóját, vagy gewindét teszel a gép alá
graditomi
#3839
2013. április 18. 12:11
első-hátsó elvileg nem cserélhető fel, különbözőek...
graditomi
#3838
2013. április 18. 12:10
Kicserélte, elhoztam a gyárit. Meg be is néztem a kerék mögé, biztosan beszerelte... Tehát fordítva beszerelés miatt ne reklamáljak a szerelőnek?
tommy13
#3837
2013. április 18. 12:09
szóval feljebb nem hinném, hogy kellene lennie
tommy13
#3836
2013. április 18. 12:08
na meg az FK az egyetlen olyan rugó legalább is a Swiftekhez ami egyforma méret mellett is garantáltan orra ejti az autót és az eleje többet ül ,mint a háta
Nevemsincs
#3835
2013. április 18. 12:03

az nem okozhatja ezt a jelenséget...
inkább azt mondom, nem cserélte ki...
megkukkantottad már, hogy valóban be került a rugó?
hallottam olyanról, hogy a szerelőnek nem volt túl nagy affinitása az elejének a komplett szétszedéséhez és inkább "elfelejtette"
graditomi
#3834
2013. április 18. 11:58
Sziasztok, az lehet, hogy fordítva rakta be a szaki az első rugókat??
graditomi
#3833
2013. április 15. 07:25
Sziasztok,
Az miért lehet, hogy Leon 1.8T FK -40/40-re elöl semmit (!) nem ment lejjebb? Hátul szépen ül, elöl gyakorlatilag a gyári... Köszönöm előre is... Üdv
joci232
#3832
2013. április 11. 20:18
DUB Style
#3831
2013. április 11. 20:11
Nem kéne pont ezért lejjebb ülnie?
Dízel motor nehezebb mint a benzines.
*remus*
#3830
2013. április 11. 20:10
Dízel az autód a rugószett pedig benzineshez való
DUB Style
#3829
2013. április 11. 20:08
A megoldás mindig az hogy elöl nagyobbat kell ültetni, pl 60/40 rugó vagy 55/40 vagy amilyen van a te autódhoz a lényeg hogy elöl több legyen.
joci232
#3828
2013. április 11. 20:06
Valami kevésbe brutális megoldás van?
joci232
#3826
2013. április 11. 18:57
Uraim!

Bekerült a kocsiba egy 40/40-es fix TA technix futómű, és a hátulja picit lentebb van mint az eleje... (elöl nem ül eléggé) van valami okosság rá?
T-Tboy
#3825
2013. március 29. 19:10
Helló, sziasztok!
Szerintem NEEE vágd!
Olvasd el ezt:
http://autotuning.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=17973
Én biztos nem kókányolnék, de Te tudod, a Te kocsid, legfeljebb hazavágod a első gátlókat alatta mire vki majd megy megnézni, kipróbálni a kocsit vásárlási szándékkal.
Nem beszélve arról, hogy ha 35-40mm-nél jobban leülteted a kocsid (akkor is ha nem vágott hanem pl. -60-70mm-es ültetőrugókat teszel alá) akkor már illik a gyári gátlókat is vagy hozzájuk átalakítani (pl. Lindor, Kárászy stb. műhelyek által) máskülönben hamar szétküldheted a gyári gátlókat a "jó" magyar aszfaltokon és a kerékcsapágyak is sz.rni mennek stb.
Vagy átalakíttatod a gyári gátlókat vagy eleve a nagyobb ültetést nyújtó rugókhoz való gátlókat is veszel a rugókkal együtt.
Mivel eladni akarod a kocsid és nem akarsz rá költeni szerintem hagyd úgy a 40-es rugókkal ahogy van.
Gyuszo
#3824
2013. március 29. 18:54
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3923 találat 197 oldalon