Cikk: Ültetés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetés

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Gebriel
#3543
2012. március 04. 12:05
Ha már most az ültetés esetleges rossz oldaláról gondolkozol akkor inkább hagyd gyári magasságon vagy ha létezik gyárilag sport futómű az autóhoz akkor azt rakd inkább bele az 100% , hogy az autóhoz van tervezve és a széria futóműhöz képest kényelmesen feszes nem pattogós általában.

Egy rugó keménysége kényelme emberenként változik, nekem Eibach rugóm volt számomra picit puha volt ,de akinek eladtam annak pont annyira kemény volt amilyet ő szeretete volna.
Vadgalant
#3542
2012. március 04. 11:52
A lengés csillapítók meddig bírnák? Nem szeretnék fél évente cserélgetni.
Vadgalant
#3541
2012. március 04. 11:48
Nagyon érzed vele a bukkanókat-kátyúkat?Nem akarom hogy szét rázza az agyam.
rising_sun
#3540
2012. március 04. 11:19
Mivel rövidebb úton dolgozik a gátló ezért bármelyik ültetőrugóval pattogósabb lesz. Nekem FK-van, egész tűrhető.
Gebriel
#3539
2012. március 04. 10:46
Valaki képes a szart is drágán adni, mert van aki megveszi.
Milan E46
#3538
2012. március 04. 10:43
Olcsóbb???
Biztos valami bennragadt készletkiárusítás...
Vadgalant
#3537
2012. március 04. 10:34
Köszi,csak azt nem értem,hogy ezek ha jobb minőségűek akkor mér olcsóbb mint a TA-technix vagy HR? Arról tudsz valamit írni,hogy milyen kemények? Gyári gátlóval lehet használni,nem lesz pattogós?
Nevemsincs
#3536
2012. március 03. 18:18
Vadgalant
#3535
2012. március 03. 18:15
Heló ! Tanácsot szeretnék kérni ültető rugóval kapcsolatban.Nem tudok dönteni közöttük:
FK,HR, TA-TECHNIX,MERWEDE,KONI,EIBACH.Ezek közül melyik a jobb minőségre?Melyik mennyire kemény?
köszi a válaszokat.
Scamp
#3534
2012. március 02. 21:32
Uhh,köszi,akkor tényleg cserélni kéne.Kezdhetek megint gyűjteni.
TaaT
#3533
2012. március 02. 21:30
utána mondta az ember hogy menjek vissza a téli szettel, de az már felesleges lett volna mert találtam a probléma okát
gt_tdi
#3532
2012. március 02. 21:29
Külön is lehet, de párban érdemes! A gumik drasztikus kopásnak fognak indulni vagy már kopott is. A futófelületet simogasd végig a kezeddel. Ha huplis, akkor a gumit már elintézte.
lasi
#3531
2012. március 02. 21:27
igaz vidéki mühely volt, autok java része 10 év fölötti volt......
Szatyi
#3530
2012. március 02. 21:26
Ahhoz már nagyon sok véletlen és szerencse kell
TaaT
#3529
2012. március 02. 21:25
jah az kimaradt hogy jobb elöl beleért a kerék, azért gondoltam hogy rossz a gátló
gt_tdi
#3528
2012. március 02. 21:25
Minél kisebb a gumi oldalfala/peresebb/ annál kevésbé nyeli el a rezgéseket. Ezért van, hogy minnél ballonosabb vagy puhább gumival mérjük úgy javul a lengéscsillapító.
Szatyi
#3527
2012. március 02. 21:25
A balos mindíg nagyobb érték lesz mert benne ül a mérést végző személy És az a súly is erősen befolyásolja a mérést
TaaT
#3526
2012. március 02. 21:23
a 225/40-es gumival mentem oda, a gumis állította be a megfelelő nyomást néhány hónappal korábban...
azért mentem méretni mert aszittem rossz a jobb első gátlóm, de amíg a balos "50%-os" volt addig a jobbos "46%-os", há mondom ez nem eltérés...

aztán benéztem a porvédő harmonika alá jobbelöl

lasi
#3525
2012. március 02. 21:23
1 évet meloztam müszaki vizsgabázison, nem is emlékszem 80% fölötti eredményre......

Scamp
#3524
2012. március 02. 21:22
Jahm és ezt csak párban lehet,mi?
Amúgy ha nem rohanok holnap el kicseréltetni,akkor mi gáz lehet?Mert a forma már a 3.Világháborúval rémisztgetett.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Összesen 3923 találat 197 oldalon