Cikk: Ültetés

Témakör: Tuning
aktuális téma
Ültetés

Egy tuningolt, felspoilerezett autó megjelenéséhez szinte kötelező jelleggel hozzátartozik a kaszni valamilyen szinten történő leültetése. Ennek lehetőségeiről olvashattok tuning rovatunk legfrissebb írásában. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
AZLK
#103
2004. április 30. 13:39
Hello! 2 kérdésem lenne! 1. Tök jó, hogy a csavarrugókat így kiveséztétek, de mi van a laprugókkal? Igaz, kihaloban vannak, de még van egy-két típus, amin +találhatóak. Milyen fajta tuning laprugók vannak, ha léteznek(itt a rugók erősségére gondolok)? 2. Az vagyon írva, hogy gyorsulásnál az ültetettrugókkal szerelt verda jobb. De ha a gép orrmotoros+hátsókerekes akkor a keményebb rugó miatt a súlypont kevésbé esik hátra, így a kerekek kipörögnek. Nyugodtan lehúrroghattok, ha hüjeséget írok.
L_Ember
#102
2004. április 22. 09:32
off
"Anyagot nem spórolhatnak ki mert azt ellenőrzik a próbafúrásos mintavétellel."

Bocsi, de én meg ezzel vitatkoznék. Ugyanis egy márkatársam gyerekkori barátja, útépítő mérnök Gy.-S. megyében. ...Szóval a szabványban előírt 6 cm kopóréteg helyett 4 cm terítenek fel.... Aztán a próbafúrási jegyzőkönyvet csak kellőképpen "dokumentálni" kell, (monnyuk egy banki utalással) és minnyá szabványos, és süti-büfi minden. (pl. azon a mintaszakaszon fúrnak, ahol télleg 6cm csak a minta!!!)

Mocskos kis banánköztársaság ez itt. Ilyenekér is jár az "ültetés", Hogy ne legyen annyira offtopic ez.

On
Suncee
#101
2004. április 22. 04:05
Ez igaz, mert nem a ROmánok épitik, hanem az olaszok és az amerikaiak.
Na mind1.
SixtusAnge
#100
2004. április 21. 21:46
Bocsi de nyáron lesz hullámos a flaszter a fékezéstől a meleg azfalt összecsúszik. Anyagot nam spórolhatnak ki mert azt ellenőrzik a próbafúrásos mintavétellel.
Útépítésben királyok vagyunk világszinvonalúak. Sajna javítani viszont nem tudunk azt kellene megtanulni.
S_Bernie
#99
2004. április 21. 11:47
Talán az is megoldás lehet a Xsara billegésre, hogy esztergáltatsz a gumiszilentek helyett poliuretán szilenteket. Ettől kapásból irányíthatóbb lesz az autó. Javaslom a stabilizátorok és lengőkar-kitámasztók (ha van ilyen) erősítését. Végsősoron pedig gátlócsere. De ne csak az elsőket!
Chear
#98
2004. április 21. 11:32
Biztos van olyen is, meg olyan is. Inkább a tendencia az elszomorító. Míg idehaza romlik az utak minősége, ott javul, valamint tartósabbak. Az új utak nem hullámozódnak fel a kispórolt alapanyag miatt az első tél után.

Chear
L_Ember
#97
2004. április 21. 11:27
Hogy legyen mibe belekötni: Egy ismerősöm volt vadászni legutóbb összel. És miután nem terepjárója van, nem járt terepet a Passatjaval. (Itthon sem.)
Azt is tudom, hogy nem sztrádák szoktak vezetni a magaslesekhez.
De kicsi hazánkkal út-összehasonlítva nem volt elájulva. És szavahihetö ember.
Chear
#96
2004. április 21. 11:24
hbarby!

Olvasd el a tuning szektor idevágó cikkeit, fórumait és rögtön tájékozottabb leszel.


Chear
Chear
#95
2004. április 21. 11:17
L_Ember!

Mikor voltál utoljára Romániában? Ez mára tévhit. A régi útjaik valóban szarak, de amit újjonna építettek százszor jobbak a mieinknél.

Chear
Greg77
#94
2004. április 21. 11:10
H&R az isten!!!!gyerekek,csak ezt vegyétek!!!
Sréc
#93
2004. április 04. 18:54
Greg77
#92
2004. április 04. 14:13
hi!
srácok H&R,vagy Eibach rugó ?
Honda civic vti
Plííz gyorsan Re
G
hbarby
#91
2004. április 04. 12:35
Üdv! Mint elég laikus de szorgalmas érdeklődőnek, el tudjátok mondani tulajdonképpen mi is az a gátló és toronymerevítő? Még nem kezdtem el komolyan foglalkozni az autóval, mert nincs nálam, de ez a téma is érdekel. Köszi!
(Amúgy már olvasgatom az autószerelő könyveket, hogy ne legyen ennyire tudatlan )
Titto
#90
2004. április 04. 00:21
15"
Sréc
#89
2004. április 03. 19:09
kérdés mi a gyári méret a kocsidon??
Titto
#88
2004. április 03. 18:50
És gondolom itt "nagy" alatt érted már a 16"-ost is. Vagy?
Sréc
#87
2004. április 03. 18:44
gyári futóművet eszi rendesen a nagy alu + peres gumi
Titto
#86
2004. április 03. 18:37
Ja félreérthetően írtam: nem ezt a gumit próbálom ki 16os felnivel,hanem a kocsit
Titto
#85
2004. április 03. 18:34
Gondoltam hogy nem ajánlja senki a csak elöl ültetést(valamelyik ,asszem a magnum cég oldalán is olvastam, hogy pl. fékezénél érdekes ringatózást eredményez stb.)Most 195/55-ös gumi an rajta(természetesen 15"ös). vasárnap próbálom ki egy 16os, és egy collal szélesebb felnivel(ami amúgy egy 4x4-es stilauto), kíváncsi vok, mi lesz az eredmény. állítólag az a kerekenkénti 1" szélesség is sokat jelent. Nekem amúgy a legjobban az jönne be, ha gyári magasság maradna. Van esély arra, hogy ilyet találjak??? Nagyon jó lenne. Amúgy hátul torziós rugó van, azt pl. itt olvastam(Grecsy Xsaráján) 1 ricnivel lejjebb állították. Ja nagyobb felnihez is lenne még kérdésem: azt hallottam, hogy bizonyos csapágyakat a nagyobb felni tönkretehet, mert azok gyárilag a gyári kerékre vannak "kihegyezve". Ebben van valami?
//Laci
#84
2004. április 02. 16:09
A dőlésen segíthet egy keményebb stabilizátor rúd is asszem.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 3923 találat 197 oldalon