Tuning lámpa és a párásodás

Témakör: Tuning
aktuális téma
Tuning lámpa és a párásodás

Nem találtam ilyen témát ezért bátorkodtam létrehozni. Astra f-hez vetem SONAR tipusú kristlylámpát de bepárásodik és fogalmazó szerint ez elég gyakori tehát hiába cseréli le valszeg az is olyan lesz.Kérdés van e megoldás arra h ezt megakadályozzam.Ha tudsz ilyet légyszi oszd meg velem a tudásod.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9
tipo gt
#124
2013. március 19. 14:53
Hja értem Azt elvben nem tiltja a törvény. Bár lehet jobban utánanézve meglepődnénk.
tipo gt
#123
2013. március 19. 14:52
Rendőre válogatja, szabálytalan átalakításért lehet de KPM-re is invitál mindjárt. Persze lehet hogy akkorra visszarakod a gyárit és utána megint a másikat de így közlekedni nem túl nyugis dolog.
mr490
#122
2013. március 19. 14:52
Mármint az angel eyet csinálom házilag, nem a műbizonylatot , azért nem lesz róla papír. bocs, ha félreérthető volt
tipo gt
#121
2013. március 19. 14:50
Valahogy úgy pedig ahogy ahogy hooligirl írja. Ha rendes jeles lámpát raksz be nincs mitől tartani de magad műbizit csinálni problémás lehet pláne a hazai rendőrök felkészületlenségét figyelembe véve. Rendes jeles lámpához amúgy sem kell műbizi.
mr490
#120
2013. március 19. 14:49
a rendszámot már csak nem veszi le miatta
hooligirl
#119
2013. március 19. 14:45
mr490
#118
2013. március 19. 14:45
Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom
mr490
#117
2013. március 19. 14:42
Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom
tipo gt
#116
2013. március 19. 14:39
Utólagos lámpánál szerintem konkrét megoldás nincs. Esetleg megnézed a gyári lámpát annál milyen a szellőzési megoldás és esetleg átalakítod a meglévőt olyanná.
mr490
#115
2013. március 19. 14:38
Sziasztok! Most fogok rakni ledes Angel Eye-t az E36-ba, mire kell számítani a rendőröknél? Műbizonylat felejtős, magamnak csinálom
Vukyee
#114
2013. március 19. 13:48
tipo gt
#113
2013. március 19. 13:40
Hát őszintén jó kérdés. Azt tudni kell hogy bizonyos utángyártott lámpák esetében nem teljesen azonosak bizonyos tervezési paraméterek mint a gyári esetében. A gyári lámpáknál alapos próbának vetik alá őket hogy bírják a különböző időjárási körülményeket, az utángyártottnál ez nem biztos hogy megtörtént vagy és a különböző illesztések idővel átengedik a vizet. Elég egy nagyon kicsi rés ahol beszivárog majd a részleges légnyomás és hőmérséklet különbség miatt a víz párolog ami lecsapódással jelentkezhet.
Vukyee
#112
2013. március 19. 13:31
Nekem is angel eyes-om van és a bal oldali elkezdett párásodni. A jobb oldalinak semmi baja. Akkor mi a jó megoldás most végül is ennek a megakadályozására?
tipo gt
#111
2013. március 19. 12:55
Így nézet ki szétszedve. Nagyjából ilyesmire lehet számítani az út pora miatt. A tükrös részt csak finoman szabad pucolni nagyon gyengéd mozdulattal és nem szöszölő törlővel. Bármilyen ablaktisztító jó a célra de egy kevésbé látható részen ajánlatos előpucolást csinálni a várható végeredmény miatt.
tipo gt
#110
2013. március 19. 12:50
Van másik képem is amin jobban látszik a különbség Nekem apró porszemek voltak a tükör alsó részén de vékony porréteg volt az egész tükrös részen is.
tipo gt
#109
2013. március 19. 12:44
Igazából erre szerintem nincs konkrét szakember. Én magamnak csináltam hőlégfúvóval. Műanyag lámpáknál többnyire a sütős verziót mondják, én inkább hőlégre teszem voksom. Egyrészt nem talán nem melegszik túl a borítás másrészt mivel csak helyileg melegítesz nem hibásodik megy olyan dolog aminek árt a meleg. Persze idő kell hozzá és kézügyesség de meglesz az eredménye.
hooligirl
#108
2013. március 19. 12:10
hát lehet szakemberre kellene ezt bíznom.. mivel én nem értek a lótenyésztéshez ezért nem is szeretnék nekiállni mókolni az autómat... de szomorú hogy ilyen párás.. valóban nekem belülről már szinte algás.. csak még nem mertem én hozzá fogni kitisztítani. De lehet most kénytelen leszek normálisan megcsináltatni!
tipo gt
#107
2013. március 19. 11:42
Nagyon szívesen. A túl sok lukat azért sem ajánlom mert bár kiürítenéd a vizet belőle de máskor azon át még több nedvesség jutna be a levegőből. Jól át kell nézni a szellőző járatokat akár lábpumpa tömlő segítségével is érzésre ellenőrizni a tényleges légáramlást. Nekem is van hogy párásodik az első lámpa vagy a drl kicsit de némi közlekedést követően szépen kiviszi a szellőzés. Persze esetedben a 6-7cm magas víz nem kicsit zavaró, nemcsak maga a folyadék miatt de ha ki is szárad utána koszos lesz a tükrös rész ami miatt gyengébb lesz a lámpád szórt fénye, de akár karcolódhat is a bevonat. Pár kép az enyémről pucolás előtt-után. A koszréteg részlegesen a bura belső részén volt amit csak szétszedéssel lehetett kitakarítani.
hooligirl
#106
2013. március 19. 11:20
húúúú nagyon köszönöm a szakszerű választ!!!
A túl sok lyuk ahhoz kellene hogy a 6-8 cm magasan benne álló víz kifolyását elősegítsem, így talán elkerülhető az izzók heti vagy kéthetenkénti cseréje...most kiráztam belőle a vizet de párásodik.. és mivel megy az autó a AMTS kiállításra gondoltam nem égetem ott szegényt ill magamat egy párás gyári lámpával, ezért érdeklődtem a kiszárítás iránt. Gyanítom hogy a tömítésem ami a búra ill az abba belehelyezendő "betét" (amin ugye az izzók is vannak) közötti vékony "szigetelésem" ment tönkre...
tipo gt
#105
2013. március 19. 10:44
A lámpa párásodás vagy a légnedvesség túl nagymértékű lecsapódása a külső-belső hőmérséklet különbség miatt is elképzelhető, de inkább az miatt mert nem jó a ventilációs szellőzése a lámpának és ezért nem tud cserélődni a levegő benne, "beragad" a nedves levegő ami bizonyos hőmérsékleten kicsapódik a burára. Ellenőrizd le a gyári szellőzési járatokat nincs benne bármennyire is kis mértékű tömődés. Ha nincs esetleg hajszárítóval fúvatva talán kiszárad. A túl sok szellőzési luk sem jó talán mivel elveszti a ventilációját.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Összesen 164 találat 9 oldalon