Szilent gyártás bronzból vagy danamitból

Témakör: Tuning
aktuális téma
Szilent gyártás bronzból vagy danamitból

gondolkozom ilyen megoldáson és arra lennék kiváncsi h van- e valakinek tapasztalata az ilyen átalakított futóművekkel kapcsolatban. tudom h sokkal direktebb lesz tőle az autó és pattogni is fog, viszont arra lennék kíváncsi, hogy mennyire vészes vagy használható a mindennapokban. vélemény, tapasztalat??? érdemes megcsinálni??

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Isti206
#47
2013. január 15. 12:10
Üdv!
Tud valaki szilentet a képen látható stab rúdba? 206 SW-be kellene hátra. Sehol sem találtam eddig. Esetleg tud valaki gyártani hozzá? persze nem arany áron...
firewall
#46
2012. április 14. 12:37
Valóban nem egy ligában vannak a vasak, de szerintem a fizikát nem változtatta meg senki... az meg hogy csoda elnyelő rendszerek vannak biztonságtechnikailag azok maximum lassítják ennek a folyamatnak hatását...
Masterdriv
#45
2012. április 14. 09:27
én sem szállok vitába.... :D évjárat ügyileg nem egyligában fociznak a vasak.. :D
firewall
#43
2012. április 13. 20:56
konkrétan a sima zöld szilentes autó kemény futóművel képes ilyenre...
mreni
#42
2012. április 13. 20:53
viszont olyan versenyautót még nem láttam amiben 80Shr keménységű gumi/poliuretán szient volt
gt_tdi
#41
2012. április 13. 20:52
Igen, közben már én is rájöttem, csak jelenleg 4x van megnyitva az oldal, mert nézegetek mindenfélét, úgyhogy van kavarodás. Hátha eddig nem tudta eldönteni és most segítettem neki!
firewall
#40
2012. április 13. 20:51
inkább mondanám, hogy elég gyakori probléma. Az összes öreg versenyautó ezzel a betegséggel küzd lándzsák közül az összes az A oszlop alatt kb 30-35 centivel lejjebb eltörik mindkét oldalon. Ugyanígy az audik is. A ladákról meg ne is beszéljünk tömör szilent kemény futómű jó kanyar stabilitás és egy-két év majd szerelés közben vagy karosszériázáskor jön az, hogy nagyobb a gond mint gondolná az ember...
Gebriel
#39
2012. április 13. 20:48
A "friss commentek" közé azok a topikok kerülnek ahol éppen megy valami írogatás, beszélgetés.
Mivel a te hozzá szollásod előtt is pár perccel volt aki ideírt ezért került oda.
gt_tdi
#38
2012. április 13. 20:43
Nem is néztem a dátumot, csak azt nem értem, hogy került ez nekem a "friss commentek" közé!
monky
#37
2012. április 13. 20:39
kishapsi
#35
2012. április 13. 20:35
Gebriel
#34
2012. április 13. 20:34
5 évet késtél a válasszal.
gt_tdi
#33
2012. április 13. 20:33
Azért ennyire ne fessük a falra az ördögöt!
mreni
#32
2012. április 13. 20:32
elég ritka probléma... főleg 80sh keménységű szilenttel,biztos nem lesz ilyen gond
gt_tdi
#31
2012. április 13. 20:31
Üdv! Nyugodtan megcsináltathatod, nekem a zöld szilenttel csak pozitív tapasztalataim vannak. Ha a 60-as ültetés nem zavar, akkor a szilent keménységét észre sem fogod venni, csak azt, hogy egyáltalán nem fog nyúlani az autó a kanyarokban. Jah és cserélned sem nagyon kellesz, mert nagyon hosszú életű! Én csak ajánlani tudom! Milyen autóba menne amúgy?
firewall
#30
2012. április 13. 20:24
Azt hiszed, hogy nem lesz semmi baja majd amikor lekerül a sárvédő észreveszed, hogy az A oszlopnál el van törve a karosszéria... Tipikus ilyen irányú probléma...
Masterdriv
#29
2012. április 13. 20:05
ne aggódj van toronymerevítő---és mivel gitt nincs rajta...azt sem fogja ledobni..és a rozsda sem eszi még..
monky
#28
2012. április 13. 18:13
Ebben csak az a bibi,hogy az erőhatásokat így a karosszéria fogja fel.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 67 találat 4 oldalon