Szilent gyártás bronzból vagy danamitból

Témakör: Tuning
aktuális téma
Szilent gyártás bronzból vagy danamitból

gondolkozom ilyen megoldáson és arra lennék kiváncsi h van- e valakinek tapasztalata az ilyen átalakított futóművekkel kapcsolatban. tudom h sokkal direktebb lesz tőle az autó és pattogni is fog, viszont arra lennék kíváncsi, hogy mennyire vészes vagy használható a mindennapokban. vélemény, tapasztalat??? érdemes megcsinálni??

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Piet_
#66
2014. május 29. 13:19
hát ezért lenne mindenképp jó vétel, csak nem tudom melyiket válasszam
Noise
#65
2014. május 29. 13:08
40? az kurva olcsó nekem a hátsó tengelynél többe került mint 40
Piet_
#64
2014. május 29. 12:12
hát az én esetemben a szett (első-hátsó tengely) kb 40ezer ft, de a powerflex nem is gyárt az enyémhez, viszton márkán belül még így is kb fele annyi
Noise
#63
2014. május 29. 12:07
próba cseresznye... a baj, hogy drága...
Piet_
#62
2014. május 29. 12:06
meg pl nem tudom hogy ha pl az arany középutat választom (85sh) akkor az mennyire lesz lovaskocsi
Piet_
#61
2014. május 29. 12:01
hát ahhoz nekem sem lenne nem tudom hogy az egyes gyártóknál a szín megkülönböztetés kinél mit takar. Olvastam abba a cikkbe azt is hogy a piros az valami silány, a PFlex az ugye lila, az amit meg én kinéztem az vagy sárga lesz vagy piros
Noise
#60
2014. május 29. 11:57
méréssel lehetne rendesen kiigazodni a szilentek keménységén, de nincs kedvem azért szétvágyni, szétterhelni egy uretán készlet darabját, hogy leméressem...
Piet_
#59
2014. május 29. 11:29
igen, a gyártó abban adta meg 75,85,95-ös értékekkel. Most olvasgattam a neten, egy totalcaros cikk szerinte a powerflex például 70körüli értékre lőtte be a gyárinak megfelelőket, a verseny meg 90-95 körüli
Noise
#58
2014. május 29. 11:21
és a gyártó is ShA-ban adta meg? én HRC-ben találtam meg, ahol 50-60 közötti érték van megadva...
Piet_
#56
2014. április 14. 13:54
Sziasztok! Homályosítsatok fel légyszives szilent keménység témában! Venni szeretnék PU szilenteket, a bolt honlapján 3féle rendelhető variáció van, ShA 75-85-95. A gyártó szerint a 75ös felel meg a gyári keménységnek, viszont a témában kutakodva találtam egy táblázatot amiben inkább a 85-95öt (inkább a 95-öt) hozza az autók futóművéhez. Ti mit gondoltok? a táblázat ez lenne
Karell Got
#53
2013. január 15. 13:45
Az,hogy kemény,az inkább a futómű jellegéből fakad (torziós).De elvileg van köztes megoldás.Az eltérő színek,eltérő keménységet jelentenek.Hívd fel és beszéld meg vele,korrekt volt.Némi segítség: http://www.pemu.hu/index.php/hu/menu-specvulkollan-technologia-alapanyag#kemenyseg
Isti206
#52
2013. január 15. 13:37
köszi! viszont lenne még egy kérdésem! Nekem gyárilag is elég kemény a hátsó futóka, és ha zöld szilentezném akkor sokkal keményebb lenne? esetleg a zöld szilent és a gyári szilent között van valami köztes megoldás?
Isti206
#51
2013. január 15. 13:35
google is kilőve... marad az egyedi megoldás...
Karell Got
#50
2013. január 15. 12:48
Üdv.
Nem tudom él-e még a szám,de itt van.
06306868025
Bonyhádi emberke,de posta nem gond.csinál egyedileg is,nekem az e21 csinált hátra a lengőkarba+stab.Kell neki,ha még nem csinált akkor a gyáriról egy minta,meg a stabok belső átmérője.Cirka 1-2hét volt akkor.Azóta is bent van,és sokkal közvetlenebb a kocsi tőle.Komfortnak lőttek.A zöld a legkeményebb,ami még utcán elmegy.
Noise
#49
2013. január 15. 12:38
206 SW-hez "utángyártottat" ne is nagyon keress... nincs piaca, nem gyártanak hozzá... marad az egyedi gyártatás, arra pedig vagy mondanak valakit, vagy marad a google...
Isti206
#48
2013. január 15. 12:22
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 67 találat 4 oldalon