Osztókör átalakítás

Témakör: Tuning
aktuális téma
Osztókör átalakítás

Lenne nekem egy kérdésem: Hallottam hogy 4*100as felnit egy vmilyen géppel át tudnak alakítani 4*98asra (szerintem vmi fúrás téma). Van valakinek ilyesmi dologgal kapcsolatban valami tapasztalat? Mert 4*100as felniben cseppet több a választék. tuodom hogy rá lehet valahogy bűvölni a 100ast is de az nem valami egészséges dolog. Előre is köszi a hozzászólásokat! További szép napot! Üdv:Király

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bacsek GT2
#133
2010. december 02. 16:50
Hát nem tudom... Nekem a 4db 35ös nyomtáv került összesen 8ezerbe(nekem lett esztergáltatva, a saját terveim alapján)
*remus*
#132
2010. december 02. 16:50
Magának a felfogatóimbusznak darabja 500-600Ft. De én nem szólok bele..
*remus*
#131
2010. december 02. 16:48
Azt meg is nézheted

Ennyiből magának a módostónak az alapanyaga nem jön ki. Max ha sima A40-es vasból van
Bacsek GT2
#130
2010. december 02. 16:43
Jó esztergályosnál anyaggal, csavarral mindennel kb 5ezer/db
Rajninho
#129
2010. december 02. 16:25
Sziasztok !
Mennyiből lehet csináltatni osztókőr módosítót ? Csak mert szeretném 4x100-ra alakítani a gépest :D Elég hülye méret ez a 4x130
pomicsabi
#127
2010. december 02. 15:53
én még régebben 10ért vettem opelhez 4db lemezfelnit. Igaz fél napig csiszoltam és 2 doboz sprayt ráfújtam mire lett belőle vmi
pomicsabi
#126
2010. december 02. 15:52
ezzel igen, de ha szar lesz a kerék és rázni fog, esetleg pár alkatrészt cserélni kell majd a futóműbe, akkor többe kerül a leves mint a hús. Ráadásul az a nyomorult 4 kerék tart az úton, érdemes azzal kókányolni?
Add el a lemezfelniket, veszel a bontóba punci felniket aztán ennyi. Pár ezredesből megúszod.
harait
#125
2010. december 02. 15:45
miért akkor ezzel a művelettel átalakult golf felnivé, szal golf felniként árulhatja majd....hol itt a probléma
moca
#123
2010. december 02. 15:34
De ezzel olcsóbban kijövök... tudod... sanyarú diákévek
japanfan
#122
2010. december 02. 15:21
A legjobb megoldás tényleg a csere, mert ha azt akarod, hogy központos legyen (és mivel 1 mm-es központosító nincs), ki kéne esztergáltatnod a felni középfuratából annyit, hogy értelmes vastagságú központosító gyűrű lehessen tenni a felni és a perem közé. Ha viszont ezt megcsináltatod, és majd el akarod adni (egyszer valamikor), akkor nem biztos, hogy előny lesz eme művelet!
MB Des!gn
#121
2010. december 02. 15:01
...vagy szerezz Golf felnit, átrakatod a gumikat és pá!

Bacsek GT2
#120
2010. december 02. 14:55
Bacsek GT2
#119
2010. december 02. 14:54
Csáó!
Legegyszerübb, a felnibe kell esztergáltatni egy megfelelö tehermentesitöt azt ennyi!
Nekem 4x100as felni van a 4x98-as helyett, és semmi bajom vele

Bár nekem 35mm nyomtáv van fenn, valamint tőcsavaros a futóművem
BGZ
#118
2010. december 02. 14:54
központosító gyűrű mindenféleképpen kell,de ha ügyes vagy akkor mozgókúpos csavar nem.
harait
#117
2010. december 02. 14:53
mozgókupos csavar kell, meg nemtom létezik-e 1 mm-es tehermentesítő...rá kéne kérdezni gumisnál, vagy más nem talán lehet esztergáltatni is aluból...
Feryke
#116
2010. december 02. 14:42
nem lesz központosítva ergo rázni fogja a kormányt, meg mozgókúpos csavar kell...
de a simával is fel lehet jáccani
moca
#115
2010. december 02. 14:39
...
moca
#114
2010. december 02. 14:25
Sziasztok!

Én Punto II lemezfelniket szeretnék felrakni a Golfomra, de sok hasznosat nem tudtam meg az eddig olvasottak alapján. Összevissza magyaráz mindenki a témában...

- felmegy mozgókúpos csavarral
- vagy anélkül is, nem is kell hozzá
- menet közben elszabaul a kerék?! ez mi...

Tisztán a számok:
Golf ugye 4*100, Punto 4*98
Golf agyméret 57 mm, Punto felni 58 mm

Szóval most akkor mi is legyen?

Lemezfelni, új téligumikkal, ingyen... szóval nem fogom kihagyni

Felrakjam simán, és nem lesz semmi baj?!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 253 találat 13 oldalon