Cikk: Metabond fémfelület-nemesítő

Témakör: Tuning
aktuális téma
Metabond fémfelület-nemesítő

A legtöbb gépjármű esetében az üzemanyag által létrehozott energia jelentős hányada a motor súrlódó alkatrészeinek ellenállása miatt vész el. Erre nyújt gyógyírt a Metabond termékcsalád, mely adalékainak köszönhetően csökkenti az alkatrészek egymás közötti súrlódását, mellékhatásként pedig a motor élettartamának növekedését, fogyasztáscsökkentést és jobb teljesítményt érhetünk el. Bővebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Erny
#311
2008. október 05. 20:20
Gsrobi
#309
2008. szeptember 18. 14:35
csak lehúzás az egész , nem javít az semmit

ennyi
Ernyó
#308
2008. szeptember 17. 21:03
Érdeklődnék, hogy van e fejlemény a problémátok ügyében..............
Grabowski
#307
2008. augusztus 21. 14:05
Vesszbali
#306
2008. augusztus 21. 14:02
Láttam a Metabond kísérletet a szakival és rohadt meggyőző volt. Viszont most olvastam a Totalcar-os "ne önts prolongot..." cikket és az meg rohadt logikus. Szóval és megvárom amíg az F1-es gépekbe is öntenek. Akkor elhiszem, hogy ez nekem is kell.
sleon
#305
2008. augusztus 21. 13:47
Ez szép védőbeszéd volt!
RaGe
#304
2008. augusztus 21. 13:35
az összes ilyen adalék idiótaság (szerintem)
egyik gyártó sem ajánlja őket, nem véletlenül, és a garancia is elveszik.
a 20 éves hondám 250 ezer km rel tökéletesen működött metabond nélkül, sőt a 35 éves ladák meg bogarak is a mai napig járnak és nem hiszem hogy mind adalékot használna és azért nem megy tönkre a motor.
Gsrobi
#303
2008. augusztus 02. 19:32
Értelmes GYAKORLATI tapasztalatokkal rendelkezik valaki ezzel kapcsolatban
Gsrobi
#302
2008. augusztus 02. 19:19
monky
#301
2008. július 09. 06:16
Most akkor őszíntén:átlag polgár mikor fog menni több 100 e km-et? Mondjuk veszek mobil1 a verdába,az nem jó?Ne má,persze még xx e. ft még ilyen-olyan adalékot buritsak bele. Ma amikor ilyen magas benzinárak vannak,még azt is mert csak akkor lesz jó,baromság!
puzso
#300
2008. július 09. 03:03
Jóemberek!
Van egy olyan érzésem hogy itt, egy szépen kitervelt lejárató kampány kezd kibontakozni. Ez a cég 16 éve forgalmazza ezt a termékcsaládot. Ez az idő elég hosszú volt ahhoz hogy megfelelő referenciákat tegyen le az asztalra. Nem lehet azt mondani, hogy nincsen hosszú távú hiteles referenciája az esetleges vádaskodásokhoz. Csak jómagam több neves nagy autóflottát üzemeltető céget tudok, akik minden bizonnyal, a cég kérésére szíves örömest több száz autóról adnak majd megfelelően hiteles referenciát szükség esetére. Kérem, mutasson már valaki ilyen múltú, legalább ilyen kvalitású céget Magyarországon, ami dacolva az olaj lobbival ennyi időn keresztül helyt tudott állni a piacon! Érdekes hogy ennek a néhány embernek (ha jól számoltam konkrétan 4-5 autóról van szó) aki egy időben kezdte a használatát a „KOMPATIBILIS” termékeknek, (már csak azért is kompatibilis nehogy esetleg a későbbiekben kibúvóul szolgáljon a pereskedéskor más gyártmányú termék használata) éppen egyszerre kopott el a motorja. Nem tartom kizártnak hogy még a szerelőjük is ugyanaz. Bár ez jó barátoknál, vagy üzleti partnereknél teljesen természetes lehet. Az is érdekes hogy ezen a 3-4 említett linken a negatív tapasztalatok zöme az ő írásuk. Hiányolom az olyan konkrét negatív tapasztalatot hogy „az Én autóm 120000 km-et futott hiba nélkül Castrol olajjal, rendszeres szűrő és olajcserével, 10.000 km-es csereperiódussal adalékok nélkül. A METABOND GOLD használatával, 8000 km-t követően a kopások olyan mértékűvé váltak mintha csak egy 900.000 km-t futott 50.000 km-ként szervizelt autó motorjának kopásai lettek volna. EZ MESE! Az is nevetséges hogy ezek a köpködő emberek, akik perrel fenyegetőznek nem néztek még utána a cég múltjának. Azt sem tudják milyen gyártmány! A metabond.hu honlapon minden megvan. A Metabond termékeket Németországban gyártják, nézzétek csak mit ír a biztonsági adatlap (csak mert ilyen is van) :
„EG biztonsági adatlap 91/155/EWG szerint
Terméknév: Metabond GOLD Kiállítás dátuma: 01.09.2005
1. A készítmény neve: METABOND GOLD
Szállító cég neve: METABOND Molekular-Technik GmbH
Gesellschaft für Oberflächenveredlung mbH
D-63225 - LANGEN Am Bergfried 3.
Segélykérő telefon: 00 49 (0) 6103-23257
Fax.: 00 49 (0) 6103-28515
Importáló/Forgalmazó cég neve: METABOND Magyarország Kft.
H-9030 Győr, Csonkaér u. 5.
Tel/Fax.: 96/332 –738
Sürgősségi telefon: Egészségügyi Toxikológiai Tájékoztató Szolgálat
1096 Budapest, Nagyvárad tér 2.
Tel: (06-1) 476-6400, 476-6464
2. Alkotórészek (veszélyes összetevők) összetétele / adatai:
Kémiai jellemzők: Hatóanyag-tartalmú polialkil-benzol
Nyílt szénláncú paraffin (C14-C17)
Speciális gátló hatással
Növényi zsírsav-észter
Polimer kerámia
Veszélyes anyagtartalom: Nem található
Érdekes ugye? A TÜV minősítés is rajta van a dobozokon, bár ez sokak szerint semmit nem jelent. Az Én számomra sem jelentene semmit, ha nem lehetne utolérni bármikor a céget és csak egy fantomcég lenne. Ugyanis ez esetben számon kérhető minden minősítés.
Sajnos vannak olyan emberek, akik a pénzkeresetnek ettől a formájától sem rettenek vissza( jól bejáratott ügyvéd; jogi kiskapuk ; a bíróság úgy is szívesebben dönt egy cég ellen mint egy magánszemély ellen; meg hát miért nem írták rá a mikrohullámú sütő ajtajára hogy benne MACSKÁT SZÁRITANI TILOS). A cég Weboldalán megtalálható a Metabond működésének leírása teli, hozzáértő mérnökök, vegyészek és kémikusok számára képletekkel. Ezt is csak Én látom pozitívumnak? Vagy minden hétköznapi termékhez, amit megvásárolok, kapok ilyen leírást?(biztosan az én hibám ha nem találom) Ez nem zsákbamacska! Teljesen tisztán, a vásárlók rendelkezésére bocsátanak minden szükséges információt. Visszatérve az áldozatokra.
Szakmai szemmel nézve, nem tudom mi volt az előéletük a motoroknak. Lehet hogy előzetesen egyformán (klubtársakhoz méltóan) ugyanolyan magas termikus bomlási hajlamú (kokszosodo szutyok) motorolajjal itatták a kecskéket, amik ezért elkezdték csipegetni az olajat? Gyorsan tűzoltásként mentségül dobjunk bele METABOND GOLDot, CL-t,meg 10W-40-es Speedet! Lám a termékek meg is kezdték jótékony tisztító hatásukat (ugyanis az is dolguk hogy tisztítsanak mert ez is a szabvány része). Hiába a motormosó első körben nem boldogul az ujjnyi vastag trutymóval a fém felületen (ez még egy spaklinak, meg homokfúvónak is kihívás (ez tapasztalat)) és nemsokkal később a friss olaj a szűrőbe postázza a trutyit. Hiszen ezt szeretnénk hogy a szűrő szedje össze szennyeződést (mert ennek meg ez a feladata). Persze a szűrőgyártók nem gyártanak extra méretű puttonnyal szerelt szűrőket az ilyen irányú igényekhez, pedig gyárthatnának mert a motormosó anyagokat is ilyen célból gyártják . A csúnya nénik meg bácsik nem gondolnak az ócska és / vagy esetleg hamisított olajat használókra. A normál igénybevételre tervezett szűrő 300-km után eltömődik, ahhoz hogy kenés még valamennyi legyen, a beépített megkerülő szelep kinyit és igaz hogy szűretlenül de tovább kering az olaj. Ennek az olajnak a kenőképessége akár milyen jó minőségű is rövid időn belül nullára amortizálódik. Innentől pedig már sejthetjük mi történik a motorban megkezdődik a hanyatlás. Bár erről minden bizonnyal tájékoztatta Őket az oljcserét végző szerelő/k. Tudják „Kérdezze meg szerelőjét motordoktorát” Aki meg maga cseréli az olaját az meg biztosan tudja ezt magától is. Mert ha le tudja cserélni, tudatában van az ide vonatkozó szabályoknak eljárásoknak (veszélyes hulladékok kezelése ide vonatkozó biztonsági leírások, feltöltési adatok, minőségi szabványok stb.) Lehet hogy csak szakszerűtlen használat a hiba oka (ezt a legnehezebb beismerni)? Persze az is lehet hogy Én látok csak hályogon keresztül, és az Én gondolkodásom abnormális. Elsősorban a tényszerűséget favorizálom nem pedig a szubjektív véleménynyilvánítást. Lehet hogy nekem és ismerőseimnek, versenyző barátaimnak ezért nem ártott még a Metabond ? Lehet de lehet hogy csak egyszerűen szerencsénk van. Én arra kérnék mindenkit hogy legyünk tényszerűek. Ne tegyünk már mindent tönkre ebben a nyomorúságos országban! A környező országok rajtunk röhögnek, hogy csak egymás szapulásával foglalkozunk! Ha megdöglött az Én tehenem dögöljön meg a szomszédé is!!! Igen Én is használom a Metabond adalékokat és autószerelőként is használom őket szinte mindenbe! Évi több mint 100 db adalék + olajak + zsírok + spray + elektronikák + az ismeretségi körömből a srácok még kb. kétszer ennyi.
Ja és no panasz!!!!!
Üdv.: puzso
Ernyó
#299
2008. június 25. 23:32
Háát.... nem értem mi lehet itt, de az tuti hülyét kapnék ha tönkre menne a moci a Cuprámban!
japmas
#298
2008. június 25. 02:40

http://metabondproblemak.blog.hu/

http://metabond .blog.hu/

és azt hiszem ezt már itt is olvashattuk, de azért kiteszem..

http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_k i_a_prolongot

Hátha így jobb?!

japmas
#297
2008. június 25. 02:39
Nézzétek csak mire hívták fel a figyelmemet?
http://metabondproblemak.blog.hu/
http://metabond.blog.hu/
és azt hiszem ezt már itt is olvashattuk, de azért kiteszem..
http://belsoseg.blog.hu/2008/02/27/miert_nem_probalom_ki_a_prolongot

Remélem hamarosan egyezségre jutunk végre ebben a mindenki számára kellemetlen ügyben!
Szép napot mindenkinek!
Ernyó
#296
2008. június 16. 18:03
Sajnálom én is hogy így jártatok....
Remélem dűlőre juttok a kereskedővel vagy az importőrrel.
Csak jó tapasztalataim vannak a termékkel.
Én is használom új kor óta az autómban és a többi verdámban is volt, sőőt egy kamiont is futtattunk vele, ami nem 1200km-et megy havonta, hanem 12000-et.

Én a termékről először a nyomdai munkám során ismertem meg úgy 10 éve.
Ott a gépeket kezelték metabond zsirral, olajjal és spray-vel.
Rendesen bízonyított ott a termék, legalább 60-70%-al megnött a kopóalkatrészek üzemideje.

Ennek a tapasztalat hatására próbáltam ki én is és mai napig használom.
balesz008
#295
2008. május 26. 22:20
Én is használtam, nekem határozottabban ugrott az autó, fogyasztása nem nött
Én nagyon meg voltam vele elégedve, mostanában mindig kell valamire a ZS, csak azért nem használom
davidsz
#294
2008. május 26. 22:14
Hihetetlen ... szerintem - de csak egy tipp - valahol felhigították a cuccost - ergo ellopták belőle az eredeti terméket, és hozzátok így került.
A Családban 12 éve van Metabond ... rossz tapasztalat ne volt.
Inkább csak jó. Anyám elment az Alfánkal 500 km-t olaj és víz nélkül,miután kiment a hajtókar a blokk oldalán. - nem látta a műszereket ... elötte metabond voklt benne ... szóval e egy valós teszt volt.
De már voltolyanra példa, hogy valakinek nem tetszett, és viszzavitte mert hamisításgyanús volt.
japmas
#293
2008. május 26. 22:09
Sziasztok!
Davidsz!
Azt hiszem korábban már írtuk..én legalábbis, de meglehet, hogy nem ezen a fórumon!
Szóval..
Nekem..az üzemanyag fogyasztása megnövekedett, olaj felhígult és nagyon fekete lett 2-300Km alatt is(5 csere és tisztító után is!!), motor egyre zajosabb, borzasztó mód elkezdett füstölni, olajfogyasztás megnövekedett(másnak nagyon, nekem kicsit, de előtte nem fogyasztott semennyit sem!), kipufogó nagyon kormosodott és ami a legdúrvább, hogy a csendes motorból mint egy rossz traktor, olyan hangos lett!
Ezek nagyjából mind a 4.autónknál jelentkeztek!
Az egyik(ami most lett generáloztatva)szét lett szedve és minden szétkopott-megkopott rajta.
A vadi új hidrotőkék rosszabb állapotba kerültek, mint amivel megtett előzőekben többszázezer km-t!
Szóval vettünk egy gyógyszert hajhullás ellen és kihullott tőle a hajunk!
Nyílván nem azt vártuk, hogy Jimi Hendrix frizuránk legyen tőle, csak, hogy megerősödjenek a hajszálaink, erre pedig kihullott mind!
A kellemetlen, hogy 4-ből 4-autónál is!
MIÉRT?!?!?!
Másoknak miért működik, mi miért szívunk?!
Üdv.mindenkinek!
Lamee
#292
2008. május 21. 19:46
up a kérdésnek
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 331 találat 17 oldalon