HellaFlush Style

Témakör: Tuning
aktuális téma
HellaFlush Style
OFFSET IS EVERYTHING

Mint annyi minden más ebben a világban, eredetileg a HellaFlush is csak poénnak indult, melynek létrejöttéhez több személy is kötődik.

Az egész azzal kezdődött, hogy Amerika csodás szigetén Hawaiin pár gyerek, – köztük a kis Rod Chong – elkezdte átalakítani a játékautóját. A Maisto 1:18-as modelljükből kivették a rugókat, amitől az már gurulni sem tudott. A látvány magáért beszélt. Teltek az évek, azóta a gyerekek felnőttek, de az autók szeretete és a barátság megmaradt.

Maga a kifejezés azonban váratott magára egészen 2003-ig. Miközben Chongék a pályán drift autóiknak határait keresgélték, egyikük (Jerry) az átalakítás utáni látványra csak egy mondattal reagált: Dude…that #&@’s Hellaflush!. Így ez a találó kifejezés, ami a lélegzetelállító, vagány látványra utalt, megmaradt. Mint mondták, ez nem hatott az újdonság erejével akkoriban, ugyanis láttak hasonló autókat egyes Európából és Japánból rendelt tuning- és, driftmagazinokban, de a kifejezést mégis úgy érezték, hogy az általuk akkor épített autókra pontosan illett.

Többféle, – szám szerint négy – „Flush” típust csináltak, mégpedig: Flush, Mexi, Tucked és Hella – időközben megjelent a Hella radikálisabb változata, a Hellafail. Ismerték a negatív dőlésszöget, az ültetést, mint mindenki más. Akkor azonban megszületett valami új életérzés, és végre volt 1 kifejezés, 1 név ami mindezt megtestesíti, és ezeket az autókat 1 közös gyűjtőnév alatt egyesíti.

_______________________________________________________________________________

Eléggé sok vason fellelhető a gazdag matricázás, és újabban a japán drift ágazatból átvették a törött lökhárító kötözését is, úgyhogy nincs javítás, csupán jön a jó öreg fúró és a gyorskötegelő. A tévhitek elkerülése végett a robbantott gumikat nem a németek találták ki. A ’70-es években azt sem tudták mi az. Mint annyi minden, ez is a sokak által – főleg itthon – igénytelennek tartott japán bosozoku style szüleménye.

_______________________________________________________________________________

A HellaFlush népszerűségéről csak annyit, hogy a belgáknál nincs is olyan autós oldal, ahol ne lenne szó róla, németeknél szintén. Nyugattól Keletig minden országban megtalálható. Igen rövid idő alatt kinőtte magát.

A Hellaflush, lényegében japán Drift gépek átalakításával indult, azonban nincs márka kikötés, így gyakorlatilag bármilyen márkájú autó készülhet ebben a stílusban.

A hellaflush elsősorban a kerék és a kasztni egymáshoz való viszonyára koncentrál, valamint a különböző hellaflushon belüli stílusirányzatoknál ebből adódóan a hasmagasság is fontos.

Konkrétan a kifejezés, hogy offset is everything nagyjából annyit tesz, hogy "offset a minden", de mondhatnánk úgy is, hogy "et mindenek felett". Azt hiszem ezzel el is mondtunk mindent!

A hellaflusht egyébként gyakorta összekeverik a jdm stílussal, ami nem is annyira meglepő, mivel sokszor a 2 stílus fedi egymást, így leginkább amint már mondtam a kerekek helyzetéről jelenthetjük ki egyértelműen, h mi a tényállás. Persze nyílván vannak gépek amik, mind a két stílusba beleillenek, de ez már csak ilyen játék.


Most pedig a FLUSH irányzatokról bővebben!



Végül akiknek volt türelme mindezt végigolvasni, azoknak még 1 képpel foglalnám össze a leírtakat bízva abban, hogy ez világossá teszi a lényeget.

http://i284.photobucket.com/albums/
ll30/captainsperry/user1706_pic1356_1272695982-copy.jpg


Remélem sikerült 1 egész korrekt leírást összehoznom, összeszednem, és így már mindenki érti amit kell!Legalábbis nagyjábólJó szórakozást!

Dávid_
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Mazlee
#33
2010. október 11. 15:30
nem.
a gyári japán az a JDM ami csak arra hasonlít az a style.
RAT ALI
#32
2010. október 11. 14:59
moa09
#31
2010. október 11. 14:44
a vén japo...is
moa09
#30
2010. október 11. 14:40
Hellaflush
#29
2010. október 11. 13:07
S14 elől 9,5x19 ET6 hátul 11X19 ET -17
Zseby
#27
2010. október 11. 12:55
érdekes, de maga a dolog állat
actafool
#26
2010. október 11. 12:55
Hát mondjuk jah ezzel szembe kell nézni mindenhol oda kell figyelni az ilyen gépekkel
Hellaflush
#25
2010. október 11. 12:53
Egy kis VW.
Grabowski
#24
2010. október 11. 12:52
gondolod győrben tükörsimák az utak?:)
oda kell figyelni, meg lehetőleg nem földúton járni horgászni a kocsival...
actafool
#23
2010. október 11. 12:52
Nem sírok én momentán de nekünk itt olyan kátyúk vannak mindenhol mintha a nagyvárosban patkára állnál fel
Grabowski
#22
2010. október 11. 12:51
nem tudom mit sírtok, én 14 centit tekertem le, és gond nélkül közlekedtem... csak nem parkoltam padkán:)
Hellaflush
#21
2010. október 11. 12:49
Spocom San Mateo
actafool
#20
2010. október 11. 12:48
igen tudom csakhát arra is gondolnom kell sajna hogy mifelnék az utakon közlekedni is kellene tudom az 50-es gumi 4 centi ültetés kevés ehhez de sajna valahogy haladnom is kell az úton így is elég húzós lesz
Grabowski
#19
2010. október 11. 12:47
Hellaflush
#18
2010. október 11. 12:47
/50 kevés lesz a Hellához, szerintem.
actafool
#17
2010. október 11. 12:46
Hát igen ezen én is sokszor röhögök kicsit hülyén hangzik az egész ilyen szabad fordításban mert egészen másképp értelmezendő mint maga a szó szerinti jelentés
Hellaflush
#16
2010. október 11. 12:45
Pontosan az.
actafool
#15
2010. október 11. 12:45
Én most ha minden igaz novemberben ültetek meg rakok fel 15-ös vasfelniket 50-es gummákkal a külsö meg marad ez a mostani egyszerűbb még kap egy szolid gyári küszöböt aztán már majd csak apróságok maradnak
Hellaflush
#14
2010. október 11. 12:45
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Összesen 5833 találat 292 oldalon