Autoextrák, autovillamosság

Témakör: Tuning
aktuális téma
Autoextrák, autovillamosság

[http://www.106power.extra.hu]

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
siofok
#903
2010. március 03. 20:44
aztán lehet hülyeséget beszélek!
siofok
#901
2010. március 03. 20:35
persze!!az oké!!
a töltőszál az 1 külön csavarra megy B jelzésűre.
ezen kívül van egymás mellett 3 tűzősarus hely,ahova 2 kábel megy,a kontroll lámpáé,meg vmi kapcsolt12.
erre a 2 szálra gondolt tápfesz sztem!
Rusy
#900
2010. március 03. 20:35
ez igy ebben a formában nem igaz. lényeg hogy vágja a dolgokat.
Rusy
#899
2010. március 03. 20:33
mielött felcseréled gondolkozz logikusan. a töltö szál vastag, nem egy tűzősaru, hanem egy 6os 8as körsaru lecsavarozva. a gerjesztés pedig egy vékony vezeték
siofok
#898
2010. március 03. 20:32
értem!ebben igazad van.
és ez inkább akkor villamosságis emberkére tartozik az alapjáratos dolog ugye?nem autószerelőre.
siofok
#897
2010. március 03. 20:30
nah megpróbálom holnap!!!
köszi a tippet!
Rusy
#896
2010. március 03. 20:29
Szia!
Amikor "nyüszit" a generátor, és szorul, azt gerlyesztésnek hivják. ez normális, mert csak gerjesztett állapotban való forgatáskor fog neked töltést produkálni. amikor leveszed a vezetéket megszünik ez az ellenállás, és simán forog. a vastag kábel a töltöszál, direktbe az aksira. a vékony a gerjesztő szál, egy gyujtás visszajelző lámpa utáni 12 volt.
A magas alapjárat pedig sokmindentől lehet. "szivató" helyett én hidegüzemet mondanék. ilyenkor a folytószelep jobban nyitvavan, és a befecskendezö, vagy befecskendezők több üzemanyagot nyomnak.
pontosan nem tudom milyen rendszerü lehet ez a motor. központi vagy hengerenkénti befecskendezős. lehet computer-es problémája, lehet egy alapbeállítás vagy nullázás hiánya, de lehet hogy valami vezérlőjel nem megfelelő. értem ezalatt pl a hidegüzemi vízgombát, ami a viz melegedésével változó (csökkenő vagy növekvő) vezérlőjelet ad a computer-nek. de lehet mechanikus hiba is, pl folytószelep ki van támasztva, vagy elkoszosodva.
de lehet ezenken kívül is rengeteg hiba. Látni kell. Mindenki ezt mondja. Látatlanba senki sem tud autót javítani.
siofok
#895
2010. március 03. 20:29
siofok
#894
2010. március 03. 20:28

beszoptam!?ez tetszik ez a válasz!!
Dr.Tápfesz
#893
2010. március 03. 20:23
Cseréld meg azt a két kábelt és valószínű hogy jó lesz.
Skoda 1.8T
#892
2010. március 03. 20:20
öcsém beszoptál... nem jön az össze... holnapra szerzek egy telefonszámot neked ha kell... én is off-road-ozom...
siofok
#891
2010. március 03. 20:16
sziasztok!
lenne 2 kérdésem.
van 1 samurai-om,1.6-os swift motorral.
viszont az előző tulaj elég gány munkát végzett,és bese fejezte rendesen az átépítést.
a gondom az hogy a enerátorra nicsenek a vezetékek rákőtve,csak a vasta,ami az akksiról jön.
lepuskáztam a gyári 1.6-os szedánról a kábelszineket,ráduktam oda az enyémen,és elkezdett szorulni a generátor mikor elindítottam,tehát nyüszítette az ékszíj.mikor lehúztam a 2 vezetéket a generátorról,akkor nem nyüszített.
mi lehet akkor a baj?

a másik pedig,hogy az autómata szivatónak holvan az érzékelője,amim alapján visszaállítja magát 0-ra ha meleg a motor?mert sajnos az alapjárat is rettentő magas,és sztem a szivató nem mehet vissza.
előre is köszönöm a sgetíséget!
SamaraMen
#890
2010. január 29. 18:29
Köszi! Akkor majd tudok bikázni vele.
evi71
#889
2010. január 28. 10:57
SamaraMen
#888
2010. január 28. 10:50
ott nincs sajna. Azt mondták ülés alatt. Hátsót nem bírom felhajtani. Vagy első? Melyik?
FreestyleR
#887
2010. január 28. 10:36
SamaraMen
#886
2010. január 28. 10:34
Cső! Hol a francban van W210-es Merciben az akkumlátor? KÖSZ!
kuti210
#885
2010. január 27. 20:08
Sziasztok van még erre valaki?
KutyaBy
#884
2009. december 02. 10:42
CSÁ SEGITENE VALAKI?
ELEKTROMOS ABLAKOT SZERETNÉK A KOCSIMBA ÉS MÉG EDDIG UGYE NEM VOLT BENN ÉS HOGY MIT KELL KISZEDNEM EGY MÁSIK AUTOBOL LÉGYSZI SEGITSETEK IDE IS IRHATTOT + AZ OLDALAMRA IS NAGYON KÖSZÖNÖM ELÖRE IS CSÁ
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 963 találat 49 oldalon