Autoextrák, autovillamosság
aktuális téma
[http://www.106power.extra.hu]
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
aztán lehet hülyeséget beszélek!
persze!!az oké!!
a töltőszál az 1 külön csavarra megy B jelzésűre.
ezen kívül van egymás mellett 3 tűzősarus hely,ahova 2 kábel megy,a kontroll lámpáé,meg vmi kapcsolt12.
erre a 2 szálra gondolt tápfesz sztem!
a töltőszál az 1 külön csavarra megy B jelzésűre.
ezen kívül van egymás mellett 3 tűzősarus hely,ahova 2 kábel megy,a kontroll lámpáé,meg vmi kapcsolt12.
erre a 2 szálra gondolt tápfesz sztem!
ez igy ebben a formában nem igaz. lényeg hogy vágja a dolgokat.
mielött felcseréled gondolkozz logikusan. a töltö szál vastag, nem egy tűzősaru, hanem egy 6os 8as körsaru lecsavarozva. a gerjesztés pedig egy vékony vezeték
értem!ebben igazad van.
és ez inkább akkor villamosságis emberkére tartozik az alapjáratos dolog ugye?nem autószerelőre.
és ez inkább akkor villamosságis emberkére tartozik az alapjáratos dolog ugye?nem autószerelőre.
nah megpróbálom holnap!!!
köszi a tippet!
köszi a tippet!
Szia!
Amikor "nyüszit" a generátor, és szorul, azt gerlyesztésnek hivják. ez normális, mert csak gerjesztett állapotban való forgatáskor fog neked töltést produkálni. amikor leveszed a vezetéket megszünik ez az ellenállás, és simán forog. a vastag kábel a töltöszál, direktbe az aksira. a vékony a gerjesztő szál, egy gyujtás visszajelző lámpa utáni 12 volt.
A magas alapjárat pedig sokmindentől lehet. "szivató" helyett én hidegüzemet mondanék. ilyenkor a folytószelep jobban nyitvavan, és a befecskendezö, vagy befecskendezők több üzemanyagot nyomnak.
pontosan nem tudom milyen rendszerü lehet ez a motor. központi vagy hengerenkénti befecskendezős. lehet computer-es problémája, lehet egy alapbeállítás vagy nullázás hiánya, de lehet hogy valami vezérlőjel nem megfelelő. értem ezalatt pl a hidegüzemi vízgombát, ami a viz melegedésével változó (csökkenő vagy növekvő) vezérlőjelet ad a computer-nek. de lehet mechanikus hiba is, pl folytószelep ki van támasztva, vagy elkoszosodva.
de lehet ezenken kívül is rengeteg hiba. Látni kell. Mindenki ezt mondja. Látatlanba senki sem tud autót javítani.
Amikor "nyüszit" a generátor, és szorul, azt gerlyesztésnek hivják. ez normális, mert csak gerjesztett állapotban való forgatáskor fog neked töltést produkálni. amikor leveszed a vezetéket megszünik ez az ellenállás, és simán forog. a vastag kábel a töltöszál, direktbe az aksira. a vékony a gerjesztő szál, egy gyujtás visszajelző lámpa utáni 12 volt.
A magas alapjárat pedig sokmindentől lehet. "szivató" helyett én hidegüzemet mondanék. ilyenkor a folytószelep jobban nyitvavan, és a befecskendezö, vagy befecskendezők több üzemanyagot nyomnak.
pontosan nem tudom milyen rendszerü lehet ez a motor. központi vagy hengerenkénti befecskendezős. lehet computer-es problémája, lehet egy alapbeállítás vagy nullázás hiánya, de lehet hogy valami vezérlőjel nem megfelelő. értem ezalatt pl a hidegüzemi vízgombát, ami a viz melegedésével változó (csökkenő vagy növekvő) vezérlőjelet ad a computer-nek. de lehet mechanikus hiba is, pl folytószelep ki van támasztva, vagy elkoszosodva.
de lehet ezenken kívül is rengeteg hiba. Látni kell. Mindenki ezt mondja. Látatlanba senki sem tud autót javítani.
szép is a kis samu!!
beszoptam!?ez tetszik ez a válasz!!
Cseréld meg azt a két kábelt és valószínű hogy jó lesz.
öcsém beszoptál... nem jön az össze... holnapra szerzek egy telefonszámot neked ha kell... én is off-road-ozom...
sziasztok!
lenne 2 kérdésem.
van 1 samurai-om,1.6-os swift motorral.
viszont az előző tulaj elég gány munkát végzett,és bese fejezte rendesen az átépítést.
a gondom az hogy a enerátorra nicsenek a vezetékek rákőtve,csak a vasta,ami az akksiról jön.
lepuskáztam a gyári 1.6-os szedánról a kábelszineket,ráduktam oda az enyémen,és elkezdett szorulni a generátor mikor elindítottam,tehát nyüszítette az ékszíj.mikor lehúztam a 2 vezetéket a generátorról,akkor nem nyüszített.
mi lehet akkor a baj?
a másik pedig,hogy az autómata szivatónak holvan az érzékelője,amim alapján visszaállítja magát 0-ra ha meleg a motor?mert sajnos az alapjárat is rettentő magas,és sztem a szivató nem mehet vissza.
előre is köszönöm a sgetíséget!
lenne 2 kérdésem.
van 1 samurai-om,1.6-os swift motorral.
viszont az előző tulaj elég gány munkát végzett,és bese fejezte rendesen az átépítést.
a gondom az hogy a enerátorra nicsenek a vezetékek rákőtve,csak a vasta,ami az akksiról jön.
lepuskáztam a gyári 1.6-os szedánról a kábelszineket,ráduktam oda az enyémen,és elkezdett szorulni a generátor mikor elindítottam,tehát nyüszítette az ékszíj.mikor lehúztam a 2 vezetéket a generátorról,akkor nem nyüszített.
mi lehet akkor a baj?
a másik pedig,hogy az autómata szivatónak holvan az érzékelője,amim alapján visszaállítja magát 0-ra ha meleg a motor?mert sajnos az alapjárat is rettentő magas,és sztem a szivató nem mehet vissza.
előre is köszönöm a sgetíséget!
Köszi! Akkor majd tudok bikázni vele.
jobb hátsó alatt.
ott nincs sajna. Azt mondták ülés alatt. Hátsót nem bírom felhajtani. Vagy első? Melyik?
Abba nincs :) csomagtartó?
Cső! Hol a francban van W210-es Merciben az akkumlátor? KÖSZ!
CSÁ SEGITENE VALAKI?
ELEKTROMOS ABLAKOT SZERETNÉK A KOCSIMBA ÉS MÉG EDDIG UGYE NEM VOLT BENN ÉS HOGY MIT KELL KISZEDNEM EGY MÁSIK AUTOBOL LÉGYSZI SEGITSETEK IDE IS IRHATTOT + AZ OLDALAMRA IS NAGYON KÖSZÖNÖM ELÖRE IS CSÁ
ELEKTROMOS ABLAKOT SZERETNÉK A KOCSIMBA ÉS MÉG EDDIG UGYE NEM VOLT BENN ÉS HOGY MIT KELL KISZEDNEM EGY MÁSIK AUTOBOL LÉGYSZI SEGITSETEK IDE IS IRHATTOT + AZ OLDALAMRA IS NAGYON KÖSZÖNÖM ELÖRE IS CSÁ
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!