VW Passat B3-B4 Tulajdonosok
aktuális téma
VW Passat B3-B4 tulajdonosok közös fóruma
...Legendásan hatalmas helykínálata és megbízhatósága miatt a családok és taxisok, óriási (bizonyos változatokban 105 literes!) üzemanyagtankja miatt pedig az ukrán határ mentén élő gázolaj-importőrök is előszeretettel használják..."
...Legendásan hatalmas helykínálata és megbízhatósága miatt a családok és taxisok, óriási (bizonyos változatokban 105 literes!) üzemanyagtankja miatt pedig az ukrán határ mentén élő gázolaj-importőrök is előszeretettel használják..."
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Mennyit kérsz érte?
Valakinek bőrbelső B4 kombiba?
Elektromos ülés 2x,valamint új ülésfűtés.
Megszabadíthatnátok tőle,mert nekem már
nagyon útban van.Gyári fekete Gt garnitúrát
beszámolnék,mert az kéne egy havernak.
Ja meg egy fekete GT vezetőülés is jól jönne.
Elektromos ülés 2x,valamint új ülésfűtés.
Megszabadíthatnátok tőle,mert nekem már
nagyon útban van.Gyári fekete Gt garnitúrát
beszámolnék,mert az kéne egy havernak.
Ja meg egy fekete GT vezetőülés is jól jönne.
Igaz.
A vicc hogy a szénkefetartó komplett a rajta lévő áramszállal kefével 6-7000 ft, a szénkefe magában pedig 4000 ft.
Muszáj volt komplett cserélnem utána.
Ha valaki vesz bosch-t vegyen.
Ajánlom.
A vicc hogy a szénkefetartó komplett a rajta lévő áramszállal kefével 6-7000 ft, a szénkefe magában pedig 4000 ft.
Muszáj volt komplett cserélnem utána.
Ha valaki vesz bosch-t vegyen.
Ajánlom.
Mondjuk inkább a szénkefe kopjon, mint a kommutátor!
A gyári mindig a legjobb.
Én nemrég újítottam az önindítót és felújítás után kb 2000 kmel újra szét kellett szedni.
Az új 4000 ft szénkefe kb 10% a már hiányzott.
Fos minden új alkatrész.
Én nemrég újítottam az önindítót és felújítás után kb 2000 kmel újra szét kellett szedni.
Az új 4000 ft szénkefe kb 10% a már hiányzott.
Fos minden új alkatrész.
Szerintetek az önidító bronzkeféje mennyi időt kilométert bír? Tudom, hogy erősen használat függő, de kíváncsi lennék esetleges tapasztalatokra. Enyémben elvileg 260.000 km van, tegnap adta meg magát, a 4 keféből az egyik már totál elkopott, a rugón ment át az áram
Eladó a passatom ha érdekel valakit. Eladó
Egy kis módosítás eladás előtt Már csak a klímàt, meg egyébb apróságokat kell javítani
Sziasztok!
Nincs esetleg valakinek vákumos tempomatja kompletten? Illetve ATH kódú váltója jó állapotban?
Üdv.
spgabor
Nincs esetleg valakinek vákumos tempomatja kompletten? Illetve ATH kódú váltója jó állapotban?
Üdv.
spgabor
Ez is megoldódott, ki lett ütve.
Úgy tűnik megoldódott a dolog, gyújtáskapcsoló betét csere. Meg is volt, most csupán annyi a probléma, hogy világít a légzsák lámpája. A csere során e lufi vezetéke is szét lett húzva, hiszen le lett véve a kormány. Viszont elfelejtettük az aksit lekötni, így lehetséges, hogy e miatt jelez a hibalámpa.
Akksi lekötés megvolt, vagy egy órára, de továbbra is világít a lufi lámpája. Lehetséges, hogy ki kell ütni a hibakódot?
Köszi!
Akksi lekötés megvolt, vagy egy órára, de továbbra is világít a lufi lámpája. Lehetséges, hogy ki kell ütni a hibakódot?
Köszi!
B3 1.9 td-be rakott már valaki B4 digit klímát? Tapasztalatok, vélemények érdekelnének.
Tdi- ből van kiszedve és elvileg minden megvan hozzá.
Tdi- ből van kiszedve és elvileg minden megvan hozzá.
Lehet, megvan a kocsim! Most hívtak, hogy egy elég alap 1.6-os lenne számomra. Szerdán jól meg is nézem.
Beszélgettél már az ABS-szel? Lehet, elárulja, mi gondja van. Bárhol lehet kábel is megtörve.
Sziasztok, ABS lámpa elkezdett világítani, néha elalszik, de most nem akar, ilyenkor mi lehet a probléma? minden csatlakozást átnéztem, megtakarítottam, de nem akar javulni... (B4 passat 1.9 tdi 1z)
Kis segítség kellene!
B4 1.9 TD 1Z
Mi lehet vajon a probléma ha néha nem lehet kulccsal indítani az autót. Tehát amikor elfordítom a kulcsot és indítóznék, akkor párszor késve forgatja meg az önindító a motort, néha meg nem csinál semmit sem. Teljesen rapszodikus a dolog, egyenlőre még komoly probléma nem volt vele, mert többedik próbálkozásra azért elindult. De úgy érezem ezzel kell valamit csinálni.
Amit megállapítottam, hogy a biztosíték táblánál, ha gyújtást ráadom, akkor valamelyik relé kattan, majd akkor is amikor indítózok, persze nem történt semmi. Az önindító jó, direktben indított. Feltehetően elakad valahol az áram, csak nem tudom, hogy merre keressem a problémát.
Mivel nem régóta van meg az autó, így ennek a villamosságában nem vagyok túl jártas.
Előre is köszi!
B4 1.9 TD 1Z
Mi lehet vajon a probléma ha néha nem lehet kulccsal indítani az autót. Tehát amikor elfordítom a kulcsot és indítóznék, akkor párszor késve forgatja meg az önindító a motort, néha meg nem csinál semmit sem. Teljesen rapszodikus a dolog, egyenlőre még komoly probléma nem volt vele, mert többedik próbálkozásra azért elindult. De úgy érezem ezzel kell valamit csinálni.
Amit megállapítottam, hogy a biztosíték táblánál, ha gyújtást ráadom, akkor valamelyik relé kattan, majd akkor is amikor indítózok, persze nem történt semmi. Az önindító jó, direktben indított. Feltehetően elakad valahol az áram, csak nem tudom, hogy merre keressem a problémát.
Mivel nem régóta van meg az autó, így ennek a villamosságában nem vagyok túl jártas.
Előre is köszi!
Én még mindig keresek jó állapotú (lehetőleg dízel) B3-as kombit. Ha tudtok valami érdekeset, szóljatok kérlek! Az nem baj, ha dolgozni kell rajta, de a bódé legyen épp!
Ha minden igaz, a légzsáknak az utastérben van mindene. A ködlámpa is valószínűzlen.
Hát úgy vettem észre.. Bár a hátsó ködlámpa nem akar világítani, de nem hiszem hogy sok köze lenne hozzá, meg a légzsák visszajelző világít... De nem tudom ez okozza e a hibát 3 hete van nálam még csak az autó
Működik mindened?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!